Audi A4 rullande projekt!

korni
11 december 2008 · 252 Inlägg

Geiros skrev:
Får be om ursäkt. men inte sett i tråden. men du ska ha samma färg på bilen eller? big_smile

Säg till om du är sugen på 20" fälgar wink hehe

ja det ska jag ha! först var jag inne på orange! men jag har ångrat mig! jag tror man lessnar fort på den färgen!  jag kommer lacka bilen i samma färg som nu och kanske kanske ha "flake"

oggy_swe utbildad klant
19 december 2008 · 2 197 Inlägg

tack för tippset big_smile var nämligen inne å spana på deras sida. har dock vart inne på www.hova.com tror jagd en heter. ser hur bra ut som hellst big_smile  du har inget extra kjolpaket till salu eller;) kan kankse hjälpa dig slå skiten ur dom på mh_styling wink MVH oscar

Mvh O.Frankeståhl
Supra_robin
20 december 2008 · 4 663 Inlägg

fin bil du har och du gör ett bra jobb big_smile skulle bli as snyggt med evo scoop.  Tråkigt att dina saker från MH-styling inte  värkar komm hem sad
mvh robin

HansN83 x40
20 december 2008 · 1 209 Inlägg

det blir ju fint.. nice e allt man kan komma på just nu... good work.. lycka till

Volvo S40 turbo.
Volvo V70 2,5FT "R- Design" (2011)
Ekis!
20 december 2008 · 1 210 Inlägg

Widowmaker skrev:

GSI_TIC skrev:

Widowmaker skrev:
Detta är bara ett klassiskt recept på glädjedödare. inget fel å säga vad man tycker men däremot så kan man överväga om det är värt och yttra allt man tycker! Va fan! droppa den skiten nu.
Vad som är mode eller ej är inte ett skit intressant. På denna sajten är det enda modet som gäller bilar i alla kategorier, gamla som nya.

Jag får säga att killen som bygger är på helt rätt spår, men det kan ju bero på att jag har en mycket snarlik men färdig stylad audi a4

denna site är alltså:

där alla älskar alla och den som säger vad den tycker får på fan? tongue

Nä inte som det känns just nu!
Du får uttala dig precis hur du vill, no problemo!
Min strategi är att noga välja vad jag säger. känner jag att något jag vill skriva kommer att bli provocerande så skippar jag det bara.
Understryker att det du skrev var helt ok för det vara bara en åsikt å precis som du sa så skall man givetvis ha blandad kritik.
Alla blir triggade av olika saker. jag kan ju säga att kritik om min bil e helt ok men det där med korvkiosk styling var över gränsen om det vore jag å det var just de som fler reagerade på.

Sätter punkt där.

så du menar att din lilla text ;
"Having a fast SAAB is like coming out of the closet,
    You might surprise people, but you're still gay"

inte triggar saab ägare att bli förbannad på dig!?? kanske dax att du står för vad du skriver.

//Ekis!

Senast redigerat av Ekis! (20 december 2008)

Mäki Långsam Perfektionist
20 december 2008 · 4 800 Inlägg

korni skrev:
ÅÅÅÅH vad trött jag blir när Företagen inte håller vad dom Lovar! jag har väntat på delar ifrån MH-STYLING nu i 3 veckor! och dom varken ringer och säger läget om förseningar som jag bad dom att göra om det blev problem, och dom svara inte i Tele om man ringer till dom! man kommer bara till den där jävla röstbrevlådan hela tiden!


FAAAN jag bli galen på sånt här! ska ALDRIG MER KÖPA NÅGOT IFRÅN MH-STYLING

oggy_swe skrev:
tack för tippset big_smile var nämligen inne å spana på deras sida. har dock vart inne på www.hova.com tror jagd en heter. ser hur bra ut som hellst big_smile  du har inget extra kjolpaket till salu eller;) kan kankse hjälpa dig slå skiten ur dom på mh_styling wink MVH oscar

Jag har handlat från både MH-Styling & Hova.com
Båda har sina för och nackdelar, den stora fördelen med MH-Styling är att dom har Rieger som leverantör, det har inte Hova, istället har Hova riktigt bra leveranstider. MH är alltid sega med frakten av vad jag har märkt men den som väntar på något gott wink

Audiot som råkat ut för Subarusjukan
Astramarkus
20 december 2008 · 455 Inlägg

Kör riegerkjolar, de har snygga med luftntag, skulle stämma bra med fronten. Iövrigt tycker jag det ser lovande ut!

Bygger Opel Corsa B Turbo, åker Opel Vectra OPC samt tyskstukad Opel Combo, sladdar Toyota Soarer JZZ30
http://www.realcar.se/
Årets företag på GreenlightGalan 2012!
Opel Vectra OPC "Black n chrome" (2008)
korni
20 december 2008 · 252 Inlägg

ja! jag har kollat på sådana sidokjolar! jag tror oxå att dom kommer passa rätt bra till bilen! smile

korni
20 december 2008 · 252 Inlägg

https://www1.garaget.org/gallery/archive/44057/524479_9ota5a.jpg
i brist på annat så har jag hittat en Audi som har samma Bakre kofångare som jag har köpt till min! jag hoppas den kan passa bra med resten! eller vad tror ni?

Mäki Långsam Perfektionist
20 december 2008 · 4 800 Inlägg

Den baken tror jag blir riktigt fin. Lite RS-stuk med gälarna på sidorna. Men du ska inte ha dom sidokjolarna va?

Audiot som råkat ut för Subarusjukan
pattilatti2 Billjuds fanatiker.
20 december 2008 · 2 853 Inlägg

existerar mh  styling än dåtongue han skulle ju sälja företaget såg ja sist ja va in..har dock fått de jag beställt därifrån väldigt snabbt o delarna har faktiskt passat bra.
blir snyggt me bilen din iaf:)

korni
20 december 2008 · 252 Inlägg

Mäki skrev:
Den baken tror jag blir riktigt fin. Lite RS-stuk med gälarna på sidorna. Men du ska inte ha dom sidokjolarna va?

Tack smile jag tror den kan passa rätt bra med den främre oxå! o nej! jag ska inte ha dom sidokjolarna som är på bilden! sj så tycker jag att dom är jätte fula! det ska vara något mer diskret! hällst sånna jag har fast mkt större!

korni
20 december 2008 · 252 Inlägg

pattilatti2 skrev:
existerar mh  styling än dåtongue han skulle ju sälja företaget såg ja sist ja va in..har dock fått de jag beställt därifrån väldigt snabbt o delarna har faktiskt passat bra.
blir snyggt me bilen din iaf:)

jo men visst finns det kvar! annars så borde man ju inte kunna beställa saker där ifrån! tror jag iag tongue hehe

ogge89
20 december 2008 · 644 Inlägg

Tjenare! Har läst igenom ditt projekt å de ser jäkligt bra ut för å ! Bilen såg ju skaplig ut innan du började! Å de där med ljudbygget som alla säjjer att du ska byta ut! De är bara å prioritera det viktigaste först å man kan inte ha råd med allting på en gång heller! Å nu när de är ditt första projekt för att ställa ut på elmia så kommer de nog bli riktigt grymmt, Lycka till med allting i fortsättningen med blilljudet å allt å hoppas du får alla grejerna du beställde!
MVH Ogge

Volkswagen Golf GLS "Golfen" (1977)
Volvo 740 Turbo Intercooler "16v Turbo och Megasquirt" (1988)
Volkswagen Jetta Mk1 "Diesel Traktorn" (1982)
korni
20 december 2008 · 252 Inlägg

ogge89 skrev:
Tjenare! Har läst igenom ditt projekt å de ser jäkligt bra ut för å ! Bilen såg ju skaplig ut innan du började! Å de där med ljudbygget som alla säjjer att du ska byta ut! De är bara å prioritera det viktigaste först å man kan inte ha råd med allting på en gång heller! Å nu när de är ditt första projekt för att ställa ut på elmia så kommer de nog bli riktigt grymmt, Lycka till med allting i fortsättningen med blilljudet å allt å hoppas du får alla grejerna du beställde!
MVH Ogge

Tackar smile ja insidan är för tillfället ganska ned prioriterat! jag lägger ner så mkt tid jag kan på utsidan först! det är ju inte direkt gratis att hålla på :S  sen får vi se hur mkt jag hinner i vinter! insida och ljud kan jag hålla på med lite då och då tongue 

ja, jag hoppas iaf att jag kan ställa ut där utan att bli utskrattad! men man vet aldrig, bilen kanske inte alls blir så pass bra så jag vågar mig dit ens, men den som lever får se. hehe

oggy_swe utbildad klant
20 december 2008 · 2 197 Inlägg

NU får ni sluta lägga upp bilder på riger kjolar:P blir helt i exstas om det stavas så vet jag ej;) ja det är ju loostboy du har. tycker du ska köra sten hårt på den bakjolen åxå den är super het. big_smile  kul att höra från dig mäki det med mhstyling osv tongue det är ju sant att alla har sina för och nackdelar MEN tycker kort leverans tid väger ganska mycket;)

Mvh O.Frankeståhl
Edge EVOLUTION GARAGE
20 december 2008 · 1 837 Inlägg

Fick också vänta lite för länge på ett par ögonlock jag beställde från MHStyling, mailade, och fick svar en dag senare att just de ögonlocken jag beställt var slut hos dom, men att en ny leverans var på väg och att de skulle skickas direkt till mig så fort de kom, vilket de också gjorde några dagar senare.
Synd att det inte stod på hemsidan att de var slut i lagret bara.
Inte nåt sån somhänt dig då?

//Edge
korni
21 december 2008 · 252 Inlägg

okej! nej inte direkt. när jag bestälde så så fanns allt i lager! och typ 1-2 dagar efter att jag bestält så fick jag ett mail att mina varor var klara för leverans så fort jag hade betalat in på deras bank! så jag gjorde det men sen dess så har det gått 3½ vecka och jag har skickat mail till dom o frågat vad det är som krånglar men har inte fått något svar på det! :S så man börjar ju att fundera vad fasen som händer!

Supra_robin
21 december 2008 · 4 663 Inlägg

korni skrev:
okej! nej inte direkt. när jag bestälde så så fanns allt i lager! och typ 1-2 dagar efter att jag bestält så fick jag ett mail att mina varor var klara för leverans så fort jag hade betalat in på deras bank! så jag gjorde det men sen dess så har det gått 3½ vecka och jag har skickat mail till dom o frågat vad det är som krånglar men har inte fått något svar på det! :S så man börjar ju att fundera vad fasen som händer!

sdamma ska händ min när jag skulle köpa min vita framblinkers   fick mail a ringa ett antal gånger per dag  och till sist fick ja g tag i dem. men de tod som sagt 6 veckor sad hatar när de inte svar:( hoppas att du får tag i dem snart
mvh robin

oggy_swe utbildad klant
21 december 2008 · 2 197 Inlägg

det kommer nog snart hoppas det för din skull

Mvh O.Frankeståhl
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang