Opel calibra? Skit eller inte?

Jimmy_N Makaronborrare
5 februari 2009 · 993 Inlägg

henrikh skrev:
Calibran ser ut som en söt flickbil.

sad

M103
5 februari 2009 · 1 570 Inlägg

calibra1992 skrev:

henrikh skrev:
Calibran ser ut som en söt flickbil.

sad

Sorry vad pinsamt jag satt och tänkte på den där lilla Tigra haha. Jag är inte hemma på Opel. lol Calibran såg ju faktiskt riktigt najs ut.

AcesHigh666 The devil is a looser and he´s my bitch!
5 februari 2009 · 1 948 Inlägg

Antar att du menar första eclipsen eftersom att det är calibra du har som andra alternativ.

Ska du inte styla med kjolpaket och sånt så är ju eclipse 100x snyggare än calibra. Gäller även första eclipsen! Calibra tycker jag ser ut som en båt om man inte byter kofångare på den.

ska du styla så är det calibra, för det finns ungefär 5 olika kjolpaket till eclipse och alla ser ut som fan, ser inte ens ut som att dem ska vara till eclipsen(första generationen)

Vad gäller driftsäkerhet på opel så är det väl den tråkiga 8v du ska ha, alla värre motoralternativ är garanterat sönderkörda.

eclipsen har en 2.0 16v på 150 hk som har härlig japansk kvalité.. men dem brukar liksom calibran vara slutkörda. Har haft en eclipse, visserligen risig som fan... men tror att du skulle vara mer nöjd med en sån än en calibra..

Before you criticize someone, you should walk a mile in their shoes. That way, when you criticize them, you're a mile away and you have their shoes.
Mazda MX-5 "Happy Go Lucky" (1992)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang