8853
Sök

Sökes: bilder på skuffen på en Golf III

21 Inlägg
1 mars 2006
Trådstartare
Ska nog köpa en Golf III 1.8 GL -95 snart och är ju naturligtvis sugen på att bygga in lite dunkande saker i skuffen wink

Undrar därför om någon har eller kan ta bilder på skuffen på en Golf III så man kan börja planera lite redan nu? Även tips på genomföra byggen för inspiration tas tacksamt emot!

Skulle uppskattas väldigt mycket!

Fartdåre!
592 Inlägg
1 mars 2006
Ska du ha mycket ljud så borde du köpa en vento istället e betydligt större bagage i dom. smile

Event/shopansvarig på VWPC.SE
Volkswagen Passat Club - Das Club
VW GTI Klubben - för dig med vattenkyld VW

21 Inlägg
1 mars 2006
Trådstartare
Hehe, jo finns väl bilar med mer utrymme. Har dock inte tänkt att ha så mycket, vill motera en diskret baslåda på ena sidan längst bak (där det brukar finnas nån liten inbyggt verktygslåda eller så). Dessutom får jag ett schysst kompispris på kärran om jag köper den så det väger ju ganska tungt! smile

Team Tondöv
649 Inlägg
1 mars 2006
Kika in på min, så får du i alla fall se hur jag har gjort!

Fartdåre!
592 Inlägg
1 mars 2006

Event/shopansvarig på VWPC.SE
Volkswagen Passat Club - Das Club
VW GTI Klubben - för dig med vattenkyld VW

21 Inlägg
1 mars 2006
Trådstartare
freddan: Kul att se! Såg snyggt ut, hade tänk mig nåt liknande fast med en liten bas (8 tum kanske?) på högra sidan där ditt ena slutsteg sitter och sen ett slutsteg på vänstra sidan där dett blåa ljus kommer från. På så sätt har man kvar massor av lastutrymme.

ventohuan: åh! Massa länkar att undersöka! Tackar!

Fotograf
1 000 Inlägg
4 mars 2006
hej!!
du kan besöka min sida så kan du se hur min skuff är!! det kanske hjälpte !!!

-----------------------------------------------------------

Rani " Rani S " Salam

RANI GILIANA
AUTOMOTIVE PHOTOGRAPHER
WWW.RANISFOTO.SE
Flickr

VeeDub
319 Inlägg
21 april 2006
Jag har också en  bra bild på ett tomt bagage, som jag användt till photoshop..! Kan lägga upp den ikv, om de är intressant..

//G
Senast redigerat av Genuine (21 april 2006)

.-ϻΘϨƎЯ
1 313 Inlägg
21 april 2006
du kan ju kolla på min bil, men de är inte klart än så läge. men hatthyllan jag har skulle nog passa dig tror jag, tar lite plats och ser orginal ut +att de är fint ljud i den med redig basknuff smile men jag vet inte om de säljs i sverige....

"Hellre en kråka i näsan, än en skata i sängen"

21 Inlägg
21 april 2006
Trådstartare
Genuine skrev:
Jag har också en  bra bild på ett tomt bagage, som jag användt till photoshop..! Kan lägga upp den ikv, om de är intressant..

//G

Lägg gärna upp den! Har med tänkt att pilla lite i PS, kul att planera lite där.

volvo744 skrev:
du kan ju kolla på min bil, men de är inte klart än så läge. men hatthyllan jag har skulle nog passa dig tror jag, tar lite plats och ser orginal ut +att de är fint ljud i den med redig basknuff  men jag vet inte om de säljs i sverige....

Har du några bilder in i bakluckan?

VeeDub
319 Inlägg
21 april 2006
Min "fina" trunk..!
http://www.garaget.org/archive/26485/21436/21436-180316.jpg

PS makes my day!
http://www.garaget.org/archive/26485/21436/21436-180318.jpg

Varschegoooud //G

.-ϻΘϨƎЯ
1 313 Inlägg
22 april 2006
volvo744 skrev:
du kan ju kolla på min bil, men de är inte klart än så läge. men hatthyllan jag har skulle nog passa dig tror jag, tar lite plats och ser orginal ut +att de är fint ljud i den med redig basknuff  men jag vet inte om de säljs i sverige....

99nvbjed skrev:

jag ska fixxa det!! kolla in på min bil om 1 dag eller 2 smile

21 Inlägg
28 april 2006
Trådstartare
volvo744 skrev:
volvo744 skrev:

99nvbjed skrev:

jag ska fixxa det!! kolla in på min bil om 1 dag eller 2 smile

Hur går det med bilden in i bakluckan? wink

.-ϻΘϨƎЯ
1 313 Inlägg
29 april 2006
det kommer, ja har byggt klart det nu iaf smile SÅ UNDER HELGEN SKA JAg KNÄPPA EN BILD smile

Sök