Vad händer med Ridetech?

D3sperado
14 oktober 2009 · 5 Inlägg

jag har 17 mil till motala samt killens hela adress så den som vill kan ju följa med.

Conceited GARAGET V.D.
14 oktober 2009 · 900 Inlägg

D3sperado skrev:
Jag har väntat på att mina saker ska komma i över en månad. Har skickat massa mail men inte fått svar sen provade jag att skicka nu igen men då existerar inte mailen längre. På telefon nr som finns så hänvisar dom till mailaddressen som inte är i bruk längre. Hur fan ska jag lösa det här, är det nån som möjligtvis vet vem som hade butiken så man får åka dit å ta tillbaka pengarna personligen?

har samma som dit problem
JAG HAR POLISANMÄLT DEM DÄR JÄVLARNA SKIT FIRMA

kika gärna på mina bilar
-----------------------------------------------------------
var glad över det du har.. innan du förlorar det..
Volvo xc70 "summum sport edition" (2014)
Conceited GARAGET V.D.
14 oktober 2009 · 900 Inlägg

VILKEN J**KLA BLUFF FIRMA ALLTSÅ! ca 3 månader tillbacka, fick jag trasiga grejer från dem! skickade ett mail på en gång ! 2 veckor efter så svarade dem o sa att jag ska fylla i en skit planket! då gjrde jag det direkt ! ca 1 och halv vecka efteråt svarade dem o sa va var det för fel på sakerna! obs  när man fyler i planketen så ska man skriva vad e det för fel på varan!! iallafall så skrev jag vad felet var o skickade mailen då. sen svarade dem aldrig nå mer o då skickade jag ett mail o skrev om mina saker o att dem hade inte svarat! vet ni va dem svarade ????? dem sa så här : vad var det för fel på varan ? du måste flya i planketen!!! o då blev jag skit förbannad på dem !!! i slutet fick jag INGET men jag polisanmälade dem.

Senast redigerat av MaRcUs_BMW (14 oktober 2009)

kika gärna på mina bilar
-----------------------------------------------------------
var glad över det du har.. innan du förlorar det..
Volvo xc70 "summum sport edition" (2014)
JockeRX7 KTM 660
14 oktober 2009 · 537 Inlägg

Ett företag som jag tyvärr har hört väldigt lite bra om. I en så hård branch borde man ta till vara på sina kunder istället för att behandla dom som skit.

Pontiac Gto 69a
Volvo 740 90a projekt bil
Veza
16 oktober 2009 · 90 Inlägg

beställde en varvmätare och när jag fick varan så va den trasig, skrev te dom direkt och fick svar tre dar efter att ja skulle skicka tebaka den, sen ringde jag å då sa dom att dom skulle skicka ut en lapp som ja skulle sätta på paketet så dom skulle stå för frakten å de! har inte fått någon lapp å de va en månad sen. har ringt dom å då kommer ja bara till en telefonsvarare! J*vla skit företag!

quuz__91 KHM Racing
21 oktober 2009 · 140 Inlägg

Någon som har något telefon nummer till dem?
Hemsidan är ju inte i bruk längre. Eller jag kan inte komma in på den i alla fall.

Mvh, Quuz__91

Sponsorer:
Stylingwebben.se - Bilstyling och diodbelysning
Hova.com - Car styling and tuning
Dekaltrim.nu
BMW 328 e36 (1996)
Johansv
5 november 2009 · 1 Inlägg

Nån som hört nåt? Väntar fortfarande på mina grejer, börjar ge upp hoppet. Blir polisanmälan om inget hänt nästa vecka.

ZonaX Svetsare
5 november 2009 · 3 150 Inlägg

Köpte lite grejer därifrån för ett tag sen när dom hade stor rea på allt.  På en G-Reddy-kopia dumpventil som va med i paketet så gick en slanganslutning av, meddelade Ridetech och det va inge problem att skicka tillbaka.  Har väntat på en ny alt. pengar i typ 1-2 månader  hmm

Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen.
Rushman: "Kör aldrig för fort, kör i den hastighet jag anser lämplig, vad det står på skyltarna skiter jag i."
http://www.youtube.com/ZonephoX
v50sport
5 november 2009 · 230 Inlägg

Låter som att många åkt dit pga ridetechs bluffande...

Fattas bara att en tråd om samlingsplats och tid dyker upp, för att sedan besöka "någon"...

Hoppas det löser sig för er alla som blivit drabbade!

/ Har aldrig handlat på Ridetech och kommer aldrig att göra det!!!

Glader9991
5 november 2009 · 956 Inlägg

Köpte ett slutrör där i butiken engång för en 100 lapp.
Skulle aldrig kunna tänka mig att handla av de på nätet.

Kan polisen göra något?

ZonaX Svetsare
12 november 2009 · 3 150 Inlägg

ZonaX skrev:
Köpte lite grejer därifrån för ett tag sen när dom hade stor rea på allt.  På en G-Reddy-kopia dumpventil som va med i paketet så gick en slanganslutning av, meddelade Ridetech och det va inge problem att skicka tillbaka.  Har väntat på en ny alt. pengar i typ 1-2 månader  hmm

Fick ett mail nyss, på min förfrågan att få pengarna tillbaka för dumpen så bad dom om konto nummer mm. så får vi se om det kommer nåra stålar  smile

Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen.
Rushman: "Kör aldrig för fort, kör i den hastighet jag anser lämplig, vad det står på skyltarna skiter jag i."
http://www.youtube.com/ZonephoX
paradyne Green Street Elite
12 november 2009 · 676 Inlägg

det står ju klart o tydligt att online handeln e stängd? vet dock inte hur det va innan men om de e ngn som har handlat när/om det stod att " ONLINE HANDELN ÄR NU STÄNGD" så får man ju faktiskt skylla sig själv ^^

ironhead volvoraggare
12 november 2009 · 4 776 Inlägg

skulle ju inte köpa en pryl från en sådan  skitfirma

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer
Hybriden
12 november 2009 · 677 Inlägg

Köpte Oljetryck,temp samt turbo av dem för 1-2 år sen... Inget funkade
Ringde upp dem och de ville ha en massa blanketter o skit...
Men nepp inget hände efter det..

Nu i efterhand får man väl skylla sig själv

Snitch Ointresserad.
12 november 2009 · 936 Inlägg

Just därför handlar man inte på nätet. Visst, alla har ju inte 200 meter till närmsta performance butik. Men det är värt att tänka på..

Teabag appreciation club.
Noxxer
12 november 2009 · 1 482 Inlägg

För ca 4-5 månader sen fick jag höra av min vän som jobbar inom styling att Ridetech har konkat. Därför har dom haft så låga priser. Ägaren har haft sånna extrema lånebelopp att han inte kan bedriva verksamheten eftersom företag idag vill ha betalt i förskott när man köper in styling produkter.

Att dom konkat kan vara fel information jag fått, men det ser ju ganska mycket ut som dom gjort det pga låga priser och utförsäljningen och dålig kundsupport.

Jag handlade av dom förrut, jag fick exakt det jag beställde och det tog 1 vecka dock.

BLT Service
Theracords Music Label
93T Aufrecht Melcher Großaspach
13 november 2009 · 292 Inlägg

Fick också ett mail igår, de lovade att jag skulle få min laddtrycksmätare efter helgen .. det tror jag på när jag har den i handen, men känns ändå lovande att se ett livstecken.

Mercedes C 180 "shoppingvagn" (2006)
Mercedes C180 "AMG" (2015)
ToBe www.maniacracing.se
13 november 2009 · 494 Inlägg

Jag fick detta i ett mail nu i dag för några timmar sen.....


UPP TILL
80%

MISSA INTE ÅRETS STÖRSTA OUTLET AV BILSTYLING!

DEN 27 NOVEMBER SLÅR VI UPP PORTARNA I MOTALA FÖR ÅRETS STORA OUTLET!

10.000-tals produkter och mängder av nyheter säljs ut
till 80% av våra normalt låga priser! Se alla produkter live..

ALL UTFÖRSÄLJNING KOMMER ATT SKE I
LAGERLOKALERNA I MOTALA OCH PRISERNA
KOMMER BARA ATT GÄLLA MELLAN 27-29 Nov

Adress: Vadstenavägen 30, 59137 Motala
Datum:

Fredag:10-19.00*
Lördag:10-18.00
Söndag:10-17.00

27-29 Nov

MISSADE DU FÖRRA ÅRETS STORA OUTLET ELLER ELMIA I PÅSKAS?

NU KOMMER EN CHANS TILL, STÖRRE ÄN NÅGONSIN!

FÖRUTOM ALLA DUNDER ERBJUDANDEN OCH NYHETER SOM KOMMER FINNAS HAR DU ÄVEN MÖJLIGHET ATT TÄVLA OM EN DRÖMRESA TILL JAPAN (TOKYO) OCH VÄRLDENS STÖRSTA BILMÄSSA...

TÄVLA OM EN DRÖMRESA TILL TOKYO
OCH VÄRLDENS STÖRSTA BILMÄSSA!
LÄS MER HÄR...
www.ridetech.se/
Så han kommer att ha butiken öppen i slutet av november så då kan ni passa på att ringa dit o säga vilken skit han är....

Senast redigerat av ToBe (13 november 2009)

Garaget.org onTour 2008 [X]
lackerare
www.maniacracing.se
apoteket00 trucken
15 november 2009 · 563 Inlägg

köpte ett par sportstolar där, va inga som helst problem med varken varorna eller leveransen.

member of team ljudbyggaren, O vaddå dansband e töntigt=)
9Femma
15 november 2009 · 342 Inlägg

ToBe skrev:
... UPP TILL 80%

MISSA INTE ÅRETS STÖRSTA OUTLET AV BILSTYLING!

DEN 27 NOVEMBER SLÅR VI UPP PORTARNA I MOTALA FÖR ÅRETS STORA OUTLET!

10.000-tals produkter och mängder av nyheter säljs ut till 80% av våra normalt låga priser! Se alla produkter live..

Vänta nu?
Är det 80% rabatt på deras tidigare priser?
Eller ska man betala 80% av de tidigare priserna?

Om de verkligen forumulerat sig i reklammailet som är citerat ovan så har det ju smugit sig in ett rätt betydande syftningsfel här ...

Porsche for life.
Livet är för kort för att köra tråkiga bilar!
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang