Då kan jag säga så här. Ska du köra Orion så är det minimum 2500watt rms som gäller per bas. Till det behövs 3 styck batterier och plats för en stor låda på runt 120liter. Vad det gäller slutsteg så rekomenderar jag att du kikar på beg marknaden då du får mest för pengarna. Börja med ett orion 5000 steg nu och köp sen till ett steg så du kan köra ett på varje spole när ekonomin tillåter. Då har du 5000rms på basen och då vill jag lova att det börjar hända grejer. Räkna ett batteri på 1000watt så brukar det bli bra.
SM guld 2009 ESPL 4
SM guld 2010 ESPL Unlimited
2011 BMW SQ Edition