3831
Sök

Tips om projekttråd..

354 Inlägg
16 november 2008
Trådstartare
Skulle vilja ha lite tips o funderingar kring hur läsare vill att en projekttråd skall se ut...
Känns som jag borde startat en för längesedan gällande min blå saab, men har av olika anledningar inte gjort det =P .. laathet kanske det heter hehe..  Som tur är sparar man ju bilder..
Är det många som är intresserade av en typ "saabprojekt 600hk" tråd, eller blir man bara en i mängden...

Mvh

1 772 Inlägg
16 november 2008
Mycket uppdateringar med MYCKET bilder brukar uppskattas wink

If one day the speed kills me, do not cry, because i was smiling - Paul Walker
Shine can never beat attitude.

354 Inlägg
16 november 2008
Trådstartare
Tack smile ,, mer tips någon?

Saabvilde!
1 708 Inlägg
16 november 2008
Det som föregående talare sa är väl grunden för en lyckad projekttråd. smile Men att skriva ordentligt och inte bara en massa "uhvuhwruvhhuirwhvhwrvhhvhpoewfi9e9" Alltså oförståerligt babbel, utan punkter med mera!

Hoppas du startar en tråd! Mycket nyfiken på ditt bygge!

MVH Michael.

God created weak gearboxes for SAAB to give the Volvo suckers a slight chance! ;)

354 Inlägg
17 november 2008
Trådstartare
Larsson_Power skrev:
Det som föregående talare sa är väl grunden för en lyckad projekttråd. smile Men att skriva ordentligt och inte bara en massa "uhvuhwruvhhuirwhvhwrvhhvhpoewfi9e9" Alltså oförståerligt babbel, utan punkter med mera!

Hoppas du startar en tråd! Mycket nyfiken på ditt bygge!

MVH Michael.

Okay, tack smile ..
ja skall försöka starta en projekttråd här inom det närmsta...

Har en tråd i projektkategorin, där jag visar med lite bilder osv hur jag gjort när jag monterat min F28 låda om någon skulle vara intresserad av det, visar dock bara där hur jag monterat slavcylindern, vilket ja förstått att dem flesta är oroliga över smile ..
Fråga gärna om ni vill veta mer..

Sök