OS-guldet i hockey till Finland?

JohnnyN Rutinerad medlem
2 mars 2006 · 1 938 Inlägg

Tre Kronor riskerar att bli diskvalificerade pga felaktiga sponsormärken och utelämnande av vissa.
http://www.aftonbladet.se/vss/sport/sto … 85,00.html
Blir Tre Kronor diskade, går guldet automatiskt till Finland big_smile
Vad säger ni nu? wink

boostfreak laddtrycks beroende
2 mars 2006 · 72 Inlägg

haha. de är fan för jävligt. hörde på radion imorse. kunna ba skratta

Tonkpils blyfot
2 mars 2006 · 117 Inlägg

ingen som vågar att ta guldet från sverige ändå

Martin 9-3 Fisketokig
2 mars 2006 · 2 997 Inlägg

hehe, det finns många sätt att skämma ut sig på...

Saab 9-3 Aero SS --- Honda CBR600RR
Can Am 800XXC Vägreg --- Can Am 450X Vägreg
Saab 9-3 Aero SS "Svart och Xenon" (2006)
bobbab
2 mars 2006 · 67 Inlägg

sverige kommer ändå inte att mista de.. tror nog inte
dom diskas för en liten sponsor miss.. och när de inte var på OS-platsen
heller..

StiFf Wankel
2 mars 2006 · 1 080 Inlägg

fan vad dåligt!! vad har det med matchen att göra? dom vann ju iaf

MDS Västerås
Ckosworth Mr
2 mars 2006 · 607 Inlägg

Om jag var från Finland och "vann" guldet på ett sånt sett skulle jag inte känna nån stolthet överhuvudtaget...

Where´s the any key?
"Ford Motorsport Club Sweden"
Volvo v70 (1997)
br3mpa Silentbob
2 mars 2006 · 43 Inlägg

haha säkert... Sverige vann guldet och förtjänar det... INTE finland
dom har ju sitt silver och SKA vara nöjda att dom hade äran att förlora mot sverige.....tongue

~ Rör min bil och jag stryper din hund ~
bobbab
2 mars 2006 · 67 Inlägg

Finns väl ingen ära i att förlora mot sverige? = P

Men att få guldet på de sättet skulle kännas fel oxå..
där håller jag med fast man e finne..

JohnnyN Rutinerad medlem
2 mars 2006 · 1 938 Inlägg

Jag vet nog faktiskt inte, helt ärligt, om vi finländare egentligen vill ha ett os-guld genom en diskvalificering tongue Men jag tänkte bara påpeka det här, att ni kanske kan bli utan guldet om det vill sig riktigt illa wink

br3mpa Silentbob
2 mars 2006 · 43 Inlägg

jag retas bara:)

nä men det är som du säger. Skulle själv INTE vilja vinna guldet på grund av en sådan sak

~ Rör min bil och jag stryper din hund ~
jiMz Wrench
2 mars 2006 · 82 Inlägg

br3mpa skrev:
haha säkert... Sverige vann guldet och förtjänar det... INTE finland
dom har ju sitt silver och SKA vara nöjda att dom hade äran att förlora mot sverige.....tongue

Nja att Sverige förtjänade guldet vetja inte.. Dom spelade ju inte bra överlag vilket finland gjorde, men dom vann ju trots allt "finalen" så guldet e ju deras.. Men inte tror jag att Finland eller Nåt lag skulle sjunka så lågt att "ta emot guldet" o fira de.. dom kanske blir tvingade att ta de men ja tror knappast dom känner nån lycka för de tongue

JohnnyN Rutinerad medlem
2 mars 2006 · 1 938 Inlägg

jiMz skrev:
Men inte tror jag att Finland eller Nåt lag skulle sjunka så lågt att "ta emot guldet" o fira de.. dom kanske blir tvingade att ta de men ja tror knappast dom känner nån lycka för de tongue

Det är det jag menar neutral Vill vi egentligen få guldet på det sättet? OM det nu går så långt att Tre Kronor blir diskade? tongue

FugitivE BMW Power
2 mars 2006 · 2 362 Inlägg

HAHA fan va löjligt. Ska ett OS-guld förändras bara pga detta? och inte deras insats dom har gjort? löjligt i mina ögon.

Mvh Kevin

BMW, bogsering med wire :/
JohnnyN Rutinerad medlem
2 mars 2006 · 1 938 Inlägg

FugitivE skrev:
HAHA fan va löjligt. Ska ett OS-guld förändras bara pga detta? och inte deras insats dom har gjort? löjligt i mina ögon.

Mvh Kevin

Kanske det, men Olympiska Kommitténs regler ska ändå följas tongue

pierrejonssonagren Ansvarig utgivare för Borås Nyheter
2 mars 2006 · 412 Inlägg

calibra_nox skrev:
Tre Kronor riskerar att bli diskvalificerade pga felaktiga sponsormärken och utelämnande av vissa.
http://www.aftonbladet.se/vss/sport/sto … 85,00.html
Blir Tre Kronor diskade, går guldet automatiskt till Finland big_smile
Vad säger ni nu? wink

hahaha, du har fått ditt jä*la finland på hjärnan eller?...Sen tror jag knappast dem blir diskade bara för att dem hade svenska spel och dnbnor loggor bakom sig, istället för IOK:s sponsorer...Men om så skulle bli fallet, who cares?, vi slog er i os-finalen(Y)...hahaha...


Så lägg ner ditt Sverigehat....Det är därför ingen gillar er finnar bara för att ni ska hålla på och älta det 100-tals år och så fort det kommer något misstänksamt eller dåligt om Sverige/Svenskarna, så är ni på hugget...

Läs här så blir ni glada...Förlåt det blir ni inte:P
http://svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=4 … p;a=547792


Tack för mig hej;)

‹«‹ • Pierre Jönsson Ågren • ›»›
Volvo S60 Polestar "3.0L T6 AWD" (2015)
Ckosworth Mr
2 mars 2006 · 607 Inlägg

Sveriges olympiska kommitté är fortfarande missnöjda med Tre Kronors firande av guldet på Medborgarplatsen. Men SOK ska inte försöka ta guldmedaljerna av Foppa och Sudden. Det säger Stefan Lindeberg, ordförande i SOK, till Sportbladet.

wink

Senast redigerat av Ckosworth (2 mars 2006)

Where´s the any key?
"Ford Motorsport Club Sweden"
Volvo v70 (1997)
JohnnyN Rutinerad medlem
2 mars 2006 · 1 938 Inlägg

SnuttisPuppan skrev:
hahaha, du har fått ditt jä*la finland på hjärnan eller?...Sen tror jag knappast dem blir diskade bara för att dem hade svenska spel och dnbnor loggor bakom sig, istället för IOK:s sponsorer...Men om så skulle bli fallet, who cares?, vi slog er i os-finalen(Y)...hahaha...


Så lägg ner ditt Sverigehat....Det är därför ingen gillar er finnar bara för att ni ska hålla på och älta det 100-tals år och så fort det kommer något misstänksamt eller dåligt om Sverige/Svenskarna, så är ni på hugget...

Det här var det mest patetiska påhopp jag har mött på tongue
Jag påpekar att ni kanske blir av med guldet i värsta fall, och så blir jag påhoppad av någon svensk nationalist som tydligen inte gillar sitt östra grannland det minsta big_smile
Snälla behärska er wink

edit:

Ckosworth skrev:
Sveriges olympiska kommitté är fortfarande missnöjda med Tre Kronors firande av guldet på Medborgarplatsen. Men SOK ska inte försöka ta guldmedaljerna av Foppa och Sudden. Det säger Stefan Lindeberg, ordförande i SOK, till Sportbladet.

Det stod ju på aftonbladet jo smile men börjar IOK säga något, så tror jag nog att SOK hamnar att ge med sig tongue Men det är ju bara typ ett "värsta skräckscenario" tongue

Senast redigerat av calibra_nox (2 mars 2006)

wiikman
2 mars 2006 · 165 Inlägg

SnuttisPuppan skrev:

calibra_nox skrev:
Tre Kronor riskerar att bli diskvalificerade pga felaktiga sponsormärken och utelämnande av vissa.
http://www.aftonbladet.se/vss/sport/sto … 85,00.html
Blir Tre Kronor diskade, går guldet automatiskt till Finland big_smile
Vad säger ni nu? wink

hahaha, du har fått ditt jä*la finland på hjärnan eller?...Sen tror jag knappast dem blir diskade bara för att dem hade svenska spel och dnbnor loggor bakom sig, istället för IOK:s sponsorer...Men om så skulle bli fallet, who cares?, vi slog er i os-finalen(Y)...hahaha...


Så lägg ner ditt Sverigehat....Det är därför ingen gillar er finnar bara för att ni ska hålla på och älta det 100-tals år och så fort det kommer något misstänksamt eller dåligt om Sverige/Svenskarna, så är ni på hugget...

Läs här så blir ni glada...Förlåt det blir ni inte:P
http://svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=4 … p;a=547792


Tack för mig hej;)

vilken fjant du verkar ju fått ditt sverige på din ärthjärna

_________
Audi Coupe
2.3 '92
pierrejonssonagren Ansvarig utgivare för Borås Nyheter
2 mars 2006 · 412 Inlägg

calibra_nox skrev:

SnuttisPuppan skrev:
hahaha, du har fått ditt jä*la finland på hjärnan eller?...Sen tror jag knappast dem blir diskade bara för att dem hade svenska spel och dnbnor loggor bakom sig, istället för IOK:s sponsorer...Men om så skulle bli fallet, who cares?, vi slog er i os-finalen(Y)...hahaha...


Så lägg ner ditt Sverigehat....Det är därför ingen gillar er finnar bara för att ni ska hålla på och älta det 100-tals år och så fort det kommer något misstänksamt eller dåligt om Sverige/Svenskarna, så är ni på hugget...

Det här var det mest patetiska påhopp jag har mött på tongue
Jag påpekar att ni kanske blir av med guldet i värsta fall, och så blir jag påhoppad av någon svensk nationalist som tydligen inte gillar sitt östra grannland det minsta big_smile
Snälla behärska er wink

haha,,,ditt patetiska inlägg va det värsta i garaget.org:s historia...Vi har internet, vi har tidningar och vi har text tv här i Sverige så vi visste nog det själva, utan att du skulle påpeka det i en tråd...Nej, ingen gillar finnarna tack vare att ni oftast drar upp sådant här skit efter en förlust då oftast i hockeysammanhang...Som jag sa sist...Det finns ett liv efter os:P...Nationalist?, knappast troligt...

‹«‹ • Pierre Jönsson Ågren • ›»›
Volvo S60 Polestar "3.0L T6 AWD" (2015)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang