Tjena, är det någon Örebroare här som har en svets som åtminstone klarar 280amp? Tänkte svetsa diff-spärr på 745an, men min svets klarar bara 120amp och det är för lite.
Så om någon här i Örebro har en bra svets och kanske till och med erfarenhet av att svetsa diff-spärr, tveka inte att höra av er
Tjena, är det någon Örebroare här som har en svets som åtminstone klarar 280amp? Tänkte svetsa diff-spärr på 745an, men min svets klarar bara 120amp och det är för lite.
Så om någon här i Örebro har en bra svets och kanske till och med erfarenhet av att svetsa diff-spärr, tveka inte att höra av er
/Niklas som önskar sig lite AGA-lek
Behöver inte ha så kraftig svets för det bara du vet hur du ska svetsa Mvh micke
Läste i en zatzytråd att man behövde åtminstonde 280amp och 3fas. Farsan är också fundersam på om man verkligen kan värma upp godset ordentligt med bara 120amp eftersom det är härdat. Själv har jag aldrig svetsat någon diff innan, så lite hjälp på traven skulle sitta fint. Har sett så många varianter på bild hur man ska göra och lika många som sagt att den varianten är sämre än den ena och den andra.