men terazzi. drapera med kolfiber borde till och med du klara. jag och bratten hade aldrig gjort något sånt när vi tog taket och bagageluckan på skylinen
SPONSORER
BRL - SONAX - 59 north wheels -
Spacer.se
men terazzi. drapera med kolfiber borde till och med du klara. jag och bratten hade aldrig gjort något sånt när vi tog taket och bagageluckan på skylinen
Uhh, drapera? Just show no go, nää, skulle det inte bli kofibertak?
Meningen med kolfibertak är ju mest att få bort vikt på ett ställe där man inte vill ha nån vikt, men visst kan man ju även drapera. Blir nåtsånthäradåva:
Detta har jag gjutit av och bytt ut:
Har bytt tak och gjutit allt kolfiber till denna M3E46 tävlingsbil också, har byggt ihop hela bilen, var bara en tom kaross när jag hämtade den hos ring-racing för nåt år sen:
jag borde nog tillhöra dom som använder min showbil mest. kör ca 2000 mil om åren inkl bana och stripp. men självklart är det fräckt med riktigt tak men det kostar ca 1000 kr att drapera och det är garanterat betydligt dyrare att gjuta nytt
SPONSORER
BRL - SONAX - 59 north wheels -
Spacer.se
jag borde nog tillhöra dom som använder min showbil mest. kör ca 2000 mil om åren inkl bana och stripp. men självklart är det fräckt med riktigt tak men det kostar ca 1000 kr att drapera och det är garanterat betydligt dyrare att gjuta nytt
Var och en har ju sin bil till det dom tycker om. I Terazzis fall stod det på hans sida att han främst ville ha bilen som ren banbil. 1000kr är 1000kr, på en ren banbil hade jag aldrig draperat iaf, de pengarna gör sig bättre på däck-kontot.
Du använder din "show"bil både på stripp och bana och det tycker jag är kul! Fast hade du velat optimera din bil för bana alt stripp hade du nog inte byggt den på samma sätt som du gjort. Trevlig kombination av show och prestanda!