som sagt! kan inte bevisa att fälgarna är mina innan jag står å kollar på dom, men det lutar åt att vi åker dit nu snart å kollar dom! pratade med "nicke" eller Fredrik som han presenterade sig i telefonen, och han kunde inte idag sa han! tack sål änge
Verkar som sagt skumt, Och priset är vääääldigt lågt.
som sagt, pratade med han tidigare idag, då han uppger att däcken är nankang, han vet inte om det är 225 eller 235, (jag hade nankang 225er) , han säger också att kvittot finns , men han vet inte vart , påstår att dom är köpta på nässjö däck i ett paketpris för 14.000:- . frågade om vi kunde ses ikväll men han hade inte tid... å då har ja cirka 8 mil till gbg så vill jag inte chansa heller...
som sagt, har ju ett kännetecken på fälgarna, ingen vänlig själ i gbg som har lust att åka dit å kolla på dom ?
Verkar som sagt skumt, Och priset är vääääldigt lågt.
som sagt, pratade med han tidigare idag, då han uppger att däcken är nankang, han vet inte om det är 225 eller 235, (jag hade nankang 225er) , han säger också att kvittot finns , men han vet inte vart , påstår att dom är köpta på nässjö däck i ett paketpris för 14.000:- . frågade om vi kunde ses ikväll men han hade inte tid... å då har ja cirka 8 mil till gbg så vill jag inte chansa heller...
som sagt, har ju ett kännetecken på fälgarna, ingen vänlig själ i gbg som har lust att åka dit å kolla på dom ?
Hade kunnat göra det men har jobbet att sköta om 2 timmar
Håller med er, tror också till 90% att det är mina fälgar, men sen tänkte jag, kan det finnas någon så dum person som lägger ut fälgarna på annons dagen efter :S ?