shitt vad jobbigt!! säg te om du behöver nån som hänger med o kollar läget med han muppen!... fan sånna ska inte få släppa undan...
om inte säg till hur det gick !
TACK ALLA FÖR DET ENORMA INTRESSET OCH STÖDET!! Tillochmed folk som ringer och verkligen lägger manken till för att det ska lösa sig. Ofta är det så att man vet inte hur det är innan man själv har blivit drabbad, och nu har jag blivit drabbad och vet hur det är ... Så har lärt mig en hel del av detta , dels hur mkt det betyder att andra bryr sig och försöker hjälpa till!
och angående morgondagen så ska allt förhoppningsvis gå bra! återkommer med info om vi åker eller inte. tack alla!
Hör av dig så fort du vet något imorgon. Men ta inte ut någon seger i förskott, ibland så finns det ärliga fälgar på blocket ochså. Fassten detta värkar något suspekt.
inget skitsnack med uppmaning till brott är det hans fälgar så har han rätt genom att ta tillbaka fälgarna med eller utan polis bara att inget olagligt sker
Även om det är hans fälgar så har han inte alls rätten att ta dom. Kan tjuven lagboken så kan han polisanmäla ägaren Sjukt men sant. Syster blev nämligen uppmanad av polisen att hon inte fick ta sin cykel när den hade blivit stulen om hon såg någon cykla på den
skummt för dom prata om de på radion i början av veckan om med nån jurist, om man såg någon som hade ens tex cyckel så hade man rätt att ta tillbaka den om man tog boven på bar gärning utan att gör något olagligt utöver de som tex ta tillbka den med våld, men kan ha fel även juristen:P
Hör av dig så fort du vet något imorgon. Men ta inte ut någon seger i förskott, ibland så finns det ärliga fälgar på blocket ochså. Fassten detta värkar något suspekt.
nejnej, tar aldrig ut något i förskatt. men det mesta pekar ju trotsallt åt det är mina grejjer
samma däckmärke/dimension samma däckslitage Samma bultcirkel
fy fan man får ju hjärtpuls av o läsa dessa 7 sidor hoppas att du får ta dig en liten tripp till göteborg och kika imorn. kan inte säga annat än lycka till!.
Bor i göteborg och skulle gärna hjälpt dig, men är 18 och saknar muskler på kroppen så känns inte som jag vill åka ensam till denna gosse. Som någon sa tidigare, man vet aldrig vad "dessa människor" kan göra för att komma undan.
asså jag är nästan så taggad att jag tar med mig en kompis och åker mina trettio mil till gbg för att hjälpa dig!! känner på mig att det är dina fälgar och du ska ha tillbaka dom, ingen tvekan om saken.