4366
Sök

Någon här som har info om bilfirman "Bilcity i Arlandastad"

1 582 Inlägg
23 november 2008
Trådstartare
Tja!

Tänkte kolla om någon här har lite info om detta företag? Har planer på att åka dit och titta på en intressant bil som de har och vill inte åka i onödan?

Har försökt söka på google utan något resultat! Vill gärna veta om det är en seriös bilfirma samt om någon annan här på garaget köpt någon bil via dom?

Här är bilen som jag är riktigt sugen på!
http://www.blocket.se/vi/18071557.htm?ca=8_s

Tacksam för info cool

1 582 Inlägg
24 november 2008
Trådstartare
Är det ingen som gjort någon affär med denna bilfirma eller vet någon annan som gjort det? smile

Forummoderator
9 299 Inlägg
24 november 2008
Jag har inte gjort någon affär, men jag har varit där. Det är alltid stendött och tomt på folk (kunder) och enligt vad jag hört så går affärerna ganska dåligt. Så jag tippar att det är läge att pruta rejält.

When the eagles are silent, the parrots begin to jabber.

1 582 Inlägg
24 november 2008
Trådstartare
Jaha okej big_smile men när du var där, vad fick du för intryck av företaget? Jo bilaffärerna går ju segt för dom mesta i dagsläget, så har tänkt på att pruta ner den en del, eller försöka åtminstone cool

caromania skrev:
Jag har inte gjort någon affär, men jag har varit där. Det är alltid stendött och tomt på folk (kunder) och enligt vad jag hört så går affärerna ganska dåligt. Så jag tippar att det är läge att pruta rejält.

Sök