4233
Sök

ljud till bilen

2 Inlägg
3 mars 2006
Trådstartare
får en Audi 80 nu i sommar, tänkte börja köpa in lit saker till den. det jag undrar hur jag får ut bästa ljud i den bilen kör dubbla basar elle en enkel vad slutsteg osv, inte så bra på det där så hoppas nån kan slänga ihop lite grejer?...  försök håll priset nere för pengarna växer inte på träd när man pluggar..

2 Inlägg
4 mars 2006
Trådstartare
ja har juh inte en anning om vad ett dugligt system går på? släng fram nått så får vi se vad priset hamnar på

Direktör
305 Inlägg
4 mars 2006
Hej Sonic..... Man kan inte sätta ett finger på om man ska ha dubbla basar eller inte.... beror helt på vad för märke och saker man köper, jag har en vän som är sterio byggare och han har 3 gånger mindre saker i sin bil än vad jag har i min men han slår mig med hästlängder i ljud, men köper du större basar så bör du skaffa nua högtalare till framsystemet då du troligen annars kommer att höra för mycket bas..... diskanter till a stolparna är ochså nått jag skulle satsa på.... baslåda köpper man billigast begagnat från gulan eller blocket.... högtalare kan man köpa i butik då dom oftas har paketspriser som brukar vara förmånliga....... Du kan säkert snickra ihyop ett bra ljud för 2000:- kronor med bas, steg högtalare och diskanter.....

Speed limit are only for pussy

Direktör
305 Inlägg
4 mars 2006
SONiC skrev:
får en Audi 80 nu i sommar, tänkte börja köpa in lit saker till den. det jag undrar hur jag får ut bästa ljud i den bilen kör dubbla basar elle en enkel vad slutsteg osv, inte så bra på det där så hoppas nån kan slänga ihop lite grejer?...  försök håll priset nere för pengarna växer inte på träd när man pluggar..

Glömde skriva, ska du ha det bästa ljudet kan du dega 200.000 tusen utan problem då intigreras högtalarna i bilen specialtillverkning för högtalare med mera........ fråga snarare efter det bästa ljudet för en billig peng wink

Speed limit are only for pussy

Sök