Krävs väl ingen bil för att fråga om priser? Ta en bil som exempel och gå och fråga eller ring. Funkar lika bra. Då får du som sagt exakt pris på dom firmor du ringer till så slipper du tjaffs senare om folk här säger ett annat pris och det inte stämmer med det pris du får hos lackeraren ?
Sen priserna varierar KRAFTIGT. beroende på färg / modell och vilken lackerare det är. Så att säga " hur kan du få det så billigt, eller hur kan du få det så dyrt " är ingen ide att säga då det skiljer en hel del beroende på vad du lackar och vart du lackar den. Detta gäller med det mesta som kostar pengar.
Senast redigerat av Renjägarn (4 mars 2006)
Kommer väl nånting här snart!