Drönirettab skrev:
Nja, jag föredrar nog att inte "värma upp" honom. En glad jonash vill vi ha istället.

Han skriver säkert de negativa bitarna. Har för mig att bla upphängningen slits hårt i hörnen och att ljudet blir lite mer distorderat pga detta, är dock inte helt säker.
Solo X12 = 23 mm
L7 12 = 14,1 mm
L5 12 = 15,2 mm

jag är med dig i detta , men det är så små marginaler. det kan sägas lika som att det motpressar i en liten bil med stora basar tryckmässigt . som att flytta vidare en större area , kanter och motorn har kicker med största säkerhet tänkt på och förstärkt , som ja sa innan det är inga fin lirar basar.
jonas gillar nog inte kicker L7 , men jag vet att trådskaparen kommer gilla dom
han är ute efter sjukt drag

just slutstegen . rockford power och kicker steget som nämts i tråden . jag har sett power steget i verkligheten naken , samt sett på ampguts innehållet fotovis på kicker steget
det behövs inte en ingenjör för att märka skilnaderna ! dels kyls kicker steget bättre än power steget
sen är det bra att kolla komponent vis och jämföra med andra märken stegen . man märker åt vilket håll kicker steget byggs . jag ser mer och mer rockfords T1 power serie som mellan klass steg och inget annat
jag vill hålla kicker på rätt hög nivå. mer påkostat från fabrik .
obs det gäller inte power 2 serie basar och steg , dessa har inte BRL , men dom r oxå dubbelt så dyra som T1 . priset stegar så pass att jag hittar prismässigt lika fina steg komponentvis lite under oxå
jag ska försöka få in lite foton här i tråden !
vill även visa lite foton på steg från gamla goda tiden hur dom ser ut inuti
usch vilket djungel det är med billjud

hehehehe underbart
allt är precis som jag sa nu . eller helt tvärtom