TT-Avant skrev:
Nu vill jag inte vara elak mot trådskaparen. Men vilket du än väljer, så tror jag inte att du kommer höra så stor skillnad. Som jag sagt tidigare, det kommer mesta att ha med hur DU bygger och ställer in ljudet till DIN bil. Om du själv inte har mycke bra kunskaper inom ljud, så kommer nog resultatet bli ungefär samma. Ta det som känns bäst för dej, inte vad någon annan talar om för dej.
det är rätt bra kraftigare saker kicker grejjerna mot t1 ser . men för att få nytta av dom fördelarna måste man kunna bygga rätt . har rätt komponenter runtomkring. kablar mm. men det ser vi till att han får
. det ser björn på db akuten oxå till. alla får hjälpa killen sen när han startar projekt tråd
att för samma pengar få välja . tar man utan funderingar kicker grejjorna tycker jag om man är ute efter djup bas som möjligt
men som du sa . det ska sättas dit rätt . om alla hjälper han så blir det rätt hoppas jag

vi är här för att hjälpa och få hjälp . det ett forum är till för

skoj med nybörjare som sattsar så här hårt . inte varje dag en sån här kille dyker upp . vi får dela med oss det goda bara

jag är aldrig på nån äffärs sida. jag är allti på konsumentens sida
det kallas dont mind about the business. just do the job

andra som jobbar med biljud som inte säljer det och viseversa har anledningar att skydda sig. jag har inget att skydda eller rädda
vill konsumentens bästa bara . hoppas ni oxå vill det. denne är lättast lura , säljare kan luras

det vet ni va ?
jag har kollat och hört lite . sett grejjerna nakna osv, därför får Kicker min röst denna gång . hade vi pratat power T2 serien hade jag sagt nja och njo . men nu är det solklart för mig i alla fall vilket man väljer , t1 power serien vs kicker l7 .rs. 1500steg , nepp rf förlora idag

det är min röst. . killen som har pengarna och ska slanta är kung och bestämmer själv vilket han tar