4403
Sök

Behöver hjälp me lite fel på min 740..

NissanMotorsport
4 december 2008
Trådstartare
kommer inte på någon passande rubrik.

men iaf, allt börja för några dagar sen, jag gasa till i en kurva för att få en liten sladd, då kom det plötsligt upp ( i ) på instrumentpanelen, antar att den står för information, och på samma gång hade 5an (overdrive)  slutat fungera, de visade sig vara en kabel som hade gått av :S.. men ( i ):et lyser fortfarande, det slutade lysa nästan direkt, men kom upp en igen när man gasa till ganska hårt för att sen försvinna igen.

sen iförrgår så var batteriet urladdat (vet varför så det är inget fel) .. så jag rullade igång bilen ner för en backe, den startar men instrumentbelysningen har slocknat helt, dock har den krånglat tidigare, nån månad senast, men det var bara att stänga av å starta igen så var allt bra, men nu har den dött helt sen ja starta den i backen, ( i ):et lyser hela tiden..  och sen att hjulen verkar fastna då å då när jag svänger, t.ex när jag svänger så låser dom fast sig, så man får rycka till i ratten så släpper de.. behövs inge hårt ryck men..

är inte så bra på att förklara saker å ting, men hoppas ni förstår smile

Mr White
1 072 Inlägg
4 december 2008
( i ) betyder att de är nå knas med bromsarna..Kolla nivån för bromsvädskan,eller om klossarna är dåliga,

NissanMotorsport
4 december 2008
Trådstartare
Robban 245 skrev:
( i ) betyder att de är nå knas med bromsarna..Kolla nivån för bromsvädskan,eller om klossarna är dåliga,

thx, ska göra de, troligen bromsvätskan då ja bytte klossar för inte så länge sen smile

Sök