Tänkte göra ngt snyggt med mina diskanter vid vindrutan i min mercedes men jag fattar inte riktigt hur man går tillväga.. Hittade en bra bild här: Men hur i helsike får man på plasten senare man måste väll ha ngt att plasta imot?? VAD?? vad är det som läggs utan på de vita sakerna som man plaster imot??