Du har länkat till en 4" koaxial högtalare... Jag säger bara att man får vad man betalar för, min nuvarande är en öppen för runt 600-800kr. Det fungerar väl okey men Forgedumpen jag lånade från en kompis förut fungerade mycket bättre.
Du har länkat till en 4" koaxial högtalare... Jag säger bara att man får vad man betalar för, min nuvarande är en öppen för runt 600-800kr. Det fungerar väl okey men Forgedumpen jag lånade från en kompis förut fungerade mycket bättre.
hur e okej då? hur lät ljudet o lät det högt? denna är både återcirkulerande och öppen
Länken visar högtalare? Har en kompis som köpte en dump av dom. helt okej faktist. gav ganska skönt ljud.
oj då men nu e det rätt haha, men vad tror du om den som e på länken?
haha okej kollade nu. Men vet faktist inte så mycket om den. ganska svårt. Min kompis köpte RTR Extreme BOV03 . och den lät ganska skönt. Men som någon sagt innan du får lite vad du betalar för. Själv har jag en JBR för 1500:- . Och den låter enormt skönt
Tänk på att om man kör med en öppen ventil så kan ljudet förändras en del bara beroende på placering. Min fick ett annorlunda, men trevligare ljud, när jag fick en 90 graders böj och riktade om dumpen.
ja JBR är bra grejor. och låter verkligen mycket om det är det du är ute efter Jag plockade bort min orginal återcirkulerande och ersatte med den nya
haha du har en supra det klart fan älskar supra ljudet, men vet du någon dump som ger någon liknade skön dumpljud som supran kan ha?
haha ja klart ljudet är skönt Men så svårt. för många dumpventiler låter ju annorlunda beroende på vilken motor du stoppar dom i. Sen vilket som ger liknande ljud som supra är inte lätt. om det nu finns:P