Finns det någon som har en bild på hur laglig toning på framdörarnas sidorutor ser ut. Vet att det ska vara 70 % genomsläpp. Men har någon en bild på hur det blir och om det är lönt att tona lr inte hehe . Det vara min lilla fråga.
Det finns ingen film som är så ljus utan dom börjar på 50% (förutom skyddsfilm som är transparant), dom flesta bilmärken har redan 70% toning från fabrik.
Mvh Christian
kör du före så väntar jag där framme.