4251
Sök

Någon som vet eller har?..

284 Inlägg
6 mars 2006
Trådstartare
#1
Finns det någon som har en bild på hur laglig toning på framdörarnas sidorutor ser ut. Vet att det ska vara 70 % genomsläpp. Men har någon en bild på hur det blir och om det är lönt att tona lr inte hehe . Det vara min lilla fråga.

RS Power is the shit

4 824 Inlägg
7 mars 2006
#2
Det finns ingen film som är så ljus utan dom börjar på 50% (förutom skyddsfilm som är transparant), dom flesta bilmärken har redan 70% toning från fabrik.

Mvh Christian
kör du före så väntar jag där framme.

183 Inlägg
7 mars 2006
#3
Det är inte nån mening att ens tänka tanken på något så ljust..  smile


638 Inlägg
7 mars 2006
#4
Du får inte lägga film på rutorna fram egentligen. Oavsett ljusgenomsläpp. Däremot får du tona om detta är gjort från fabrik.

Kommer väl nånting här snart!


Sök