hade du bara frågat mig så hade jag gärna svarat på det så hade du sluppit fundera.
nu tycker jag vi låter denna tråd vara och har du mer funderingar om mig min firma eller något annat skicka mig ett pm eller ring.. så ska jag mer en gärna svara på dina frågor.
Eftersom NMI oc jonash förstörde tråden får trådskaparen gärna ställa frågan igen i en ny tråd. Förstör ni båda nån mer tråd blir ni varnade och ev avstängda. Håll er till PM i fortsättningen.