4216
Sök

Va tror ni blir snyggast?

1 798 Inlägg
7 mars 2006
Trådstartare
#1
jag ska skaffa andra bakljus till min 240 o tona dem röda.Men jag har funderingar på o skaffa en reflexramp de skulle väl kunna bli rätt snyggt tillsammans med röd tonade baklyktor.Har sett de på andra 240 o då ser de rätt snyggt ut.Va tycker ni ska ja ha de tillsammans med reflexramp eller ska jag skita i det?

Jag byter bil ofta men man brukar ju säga att omväxling förnöjer


Sök