1835
Sök

Roliga historier/skämt! Alla behöver skratta i vintermörkret!

Os Difuntos
1 822 Inlägg
5 mars 2010
Vad är det för skillnad på min fru å mitt jobb??

Mitt jobb suger fortfarande efter 7 år

Guns dont kill people, Chuck Norris kills people.

203 Inlägg
5 mars 2010
Hexenhammer skrev:
LumiLicious skrev:
Hexenhammer skrev:
Vad är det för skillnad på en blondin och en mygga?
Man låter blondinen suga klart innan man slår ihjäl henne. wink

Myggan slutar suga när man slår den. wink

Ja, det går ju också! wink

Blondinen låter man suga klart

Os Difuntos
1 822 Inlägg
5 mars 2010
Kvinnor står för 80% av alla bilolyckor. Vilket är ganska högt med tanke på att ratten inte ens sitter på deras sida.

Försöker iaf
12 819 Inlägg
5 mars 2010
baca skrev:
Kvinnor står för 80% av alla bilolyckor. Vilket är ganska högt med tanke på att ratten inte ens sitter på deras sida.

Hahahah lollol

Mvh Tommy

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!

42 Inlägg
5 mars 2010
SoNic- skrev:
Pilsnernisse skrev:
En man som suttit 15år i fängelse lyckades rymma, han finner ett hus som han bryter sej in i. Han behöver pengar och vapen.
Han finner ett ungt par i sängen, han beordrar mannen att kliva upp och binder honom vid en stol.

Medan han binder kvinnan böjer han sig framåt och kysser henne i nackan.

Sedan går han ut till toaletten, när han är borta säger mannen till hustrun: "Den här mannen är en förrymd fånge, se på hans kläder. Han har säkert suttit länge i fängelse och inte sett en kvinna på länge.

Jag såg att han kysste dej i nacken, om han vill ha sex så bara tillfredställ honom hur mycket han än gör dej illa. Han är nog farlig och kommer troligen döda oss.

Var stark älskling, jag älskar dej.

Hustrun svarade: Han kysste inte mej i nacken, han viskade att han var bög och tyckte du var söt så han undrade om vi hade vaselin i badrummet. Var stark älskling, jag älskar dej också

lite lång kanske men ganska rolig smile

lollollollollol

Naemenvafan.!!! ASG big_smilebig_smilebig_smilebig_smile

116 Inlägg
5 mars 2010
En man körde ihjäl en kvinna vems  är felet?
Mannens han körde bil i köket.

453 Inlägg
6 mars 2010
dantisen skrev:
En man körde ihjäl en kvinna vems  är felet?
Mannens han körde bil i köket.

En man körde ihjäl en kvinna, vems är felet?

Kvinnans, hon borde inte ha gått utanför köket

wink

Byggd för metaldecibel o kärnkraftsmäll
661 Inlägg
7 mars 2010
baca skrev:
Den bästa motorn i världen är vaginan. Den startar med ett finger. Den smörjer sig själv. Den klarar av alla storlekar på kolvar. Den byter olja själv var fjärde vecka. Det är bara synd att styrsystemet e så jävla komplicerat...

HAHAHAH hilarious

Consider the god we could be without the grace
Once and for all
Diminish the sub principle and leave it's toxic trace
Once and for all !

20 Inlägg
9 mars 2010
Varför går Audi så dåligt?
För att de har kolvringarna i grillen..smile

Fordonstekniker
1 740 Inlägg
10 mars 2010
igor_kim skrev:

och i röven..  lol

Lev livet, det kan ta slut fort

4 637 Inlägg
10 mars 2010
darkwizard skrev:
igor_kim skrev:

och i röven..  lol

lol

51 Inlägg
10 mars 2010
Två män är på fjällvandring. Det är soligt och varmt så dom solar nakna. Plötsligt skriker den ena.
-AJ! Jag blev biten av en orm på ollonet!
Den andra ringer 112. Läkaren säger att giftet måste sugas ut genast annars dör han.  Den bitne frågar oroligt.
-Vad sa läkaren?
Kompisen svarar.
-Du kommer dö!

En ung blondin från Helsingborg var på väg att dränka sig från kajen. Då kom en snygg sjöman förbi och sa att han ska till usa och att han kunde smuggla med henne på båten. Hon följde med mannen och smög ombord på natten. Varje natt kom han med mat till henne och sen älskade de hela natten. Tre veckor senare upptäcktes hon av kaptenen.
-Vad gör du ombord? frågade han.
-Jag får mat och resa till usa mot att en sjöman får knulla mig. sa blondinen.
-Då har han verkligen lyckats, för det här är Helsingörsfärjan...

51 Inlägg
10 mars 2010
Två bögar är på bussresa. På kvällen när alla somnat blev den ena bögen sugen, men den andra ville inte störa medresenärerna.
-Dom sover ju, hör själv, säger den första och ropar.
-Nån som har eld!
Ingen reagerar så de kör på. På morgonen frågar reseledaren om de sovit gott. En gubbe svarar.
-Nä jag har frusit hela natten.
-Varför bad du inte om en filt då? frågade reseledaren.
-Jag vågade inte, det va en kille som bad om eld och han blev rövknullad i tre timmar.

453 Inlägg
11 mars 2010
Ett gäng grabbar spenderade helgen med att planera inför nästa gemensamma golf resa.

2 dagar före kompisarna skulle resa så säger Daniels fru ifrån och talar om att han inte får följa med.

Daniels vänner blir ganska irriterade, men vad kan de göra....

2 dagar senare så anländer kompisarna till golfbanan och ser att Danne redan checkat in, varit på driving rangen och höll nu på att träna puttning

Vad i helvete säger kompisarna, hur länge har du varit här och hur gjorde du för att övertala din fru att du skulle få åka.

Jag har varit här sedan igår! Jag satt i min fåtölj framför Tv:n då min fru smög upp bakom mig och höll sina händer för mina ögon och sa gissa vem?

Jag tog bort hennes händer och såg att hon hade köpt ett nytt genomskinligt nattlinne.

Hon tog min hand och drog med mig till sovrummet. I sovrummet hade hon tänt minst 2 dussin ljus och spritt ut rosor över hela sovrummet. På sängen hade hon lagt ett rep och ett par handbojor!

Hon beordrade mig att sätta på henne handbojorna och binda fast henne i sängen, sedan sa hon
” Gör vad du vill ” ………..

-Och här är jag !!!!!
Senast redigerat av Jokke_ (11 mars 2010)

Webmaster/trummis på heltid
1 874 Inlägg
12 mars 2010
Strongman skrev:
Hexenhammer skrev:
LumiLicious skrev:

Myggan slutar suga när man slår den. wink

Ja, det går ju också! wink

Blondinen låter man suga klart

...det var ju det jag skrev! wink

Webmaster/trummis på heltid
1 874 Inlägg
12 mars 2010
Jokke_ skrev:
Ett gäng grabbar spenderade helgen med att planera inför nästa gemensamma golf resa.

2 dagar före kompisarna skulle resa så säger Daniels fru ifrån och talar om att han inte får följa med.

Daniels vänner blir ganska irriterade, men vad kan de göra....

2 dagar senare så anländer kompisarna till golfbanan och ser att Danne redan checkat in, varit på driving rangen och höll nu på att träna puttning

Vad i helvete säger kompisarna, hur länge har du varit här och hur gjorde du för att övertala din fru att du skulle få åka.

Jag har varit här sedan igår! Jag satt i min fåtölj framför Tv:n då min fru smög upp bakom mig och höll sina händer för mina ögon och sa gissa vem?

Jag tog bort hennes händer och såg att hon hade köpt ett nytt genomskinligt nattlinne.

Hon tog min hand och drog med mig till sovrummet. I sovrummet hade hon tänt minst 2 dussin ljus och spritt ut rosor över hela sovrummet. På sängen hade hon lagt ett rep och ett par handbojor!

Hon beordrade mig att sätta på henne handbojorna och binda fast henne i sängen, sedan sa hon
” Gör vad du vill ” ………..

-Och här är jag !!!!!

HAHA! big_smile

Fordonstekniker
1 740 Inlägg
12 mars 2010
En blondin kom in till en frisör. Hon hade ett par hörlurar på huvudet. Hon sade till frisören att han absolut inte fick ta av henne hörlurarna. Frisören klippte och klippte och efter en halvtimme hade han klippt allt utom just vid hörlurarna.
- Äsch, tänkte frisören, nu måste jag ta av henne hörlurarna. Frisören tog av hörlurarna på blondinen och efter ett kort tag så föll hon död ner på golvet. Frisören blev förtvivlad och visste inte var han skulle ta vägen. Vad dog hon av? Han tog upp hörlurarna och i dem kunde han höra: Andas in, andas ut, andas in, andas ut....

Lev livet, det kan ta slut fort

Os Difuntos
1 822 Inlägg
16 mars 2010
vad kallas huden runt fittan???

fruntimmer!

Os Difuntos
1 822 Inlägg
16 mars 2010
Vad ska du göra om du får gåshud runt kuken????

Ta ut kuken ur gåsen å tänk om din sexuella läggning.

Sök