3472
Sök

Pers regskylt/ showskylt

Tro inte allt du hör om mig, sanningen är värre.
991 Inlägg
8 mars 2006
Trådstartare
Asdyrt att fixa pers skyltar ju tongue
Var kan man beställa showskyltar med personlig text på?
Någon klok som vet?

Varför följa strömmen när de bränner mer kalorier att simma motströms?
www.mondoblog.se/misscarbon

305 Inlägg
9 mars 2006
varför ska per ha en skylt? köp en till dig själv iställe ;D

Driver
2 111 Inlägg
9 mars 2006
Dekaltrim.se

- Om du inte förstår vitsen med ABS och airbag så lär nog ingen här kunna förklara det för dig heller.
Rätt impad av att du lyckats logga in på ett forum och komponera flera sammanhängande meningar faktiskt. /rcy
"Opinions are like assholes. Everybody's got one and everyone thinks everyone else's stinks"

Wallraff
319 Inlägg
9 mars 2006
Hur lagligt är det att åka runt med sånt då? och ser dom ut som vanliga skyltar?

Rutinerad medlem
1 938 Inlägg
9 mars 2006
Muz skrev:
Hur lagligt är det att åka runt med sånt då? och ser dom ut som vanliga skyltar?

Olagligt utav helvete, men SNYGGA som fan wink
Har själv beställt efter till Calibran smile och de ser nog precis ut som vanliga stora reg.plåtar smile

Wallraff
319 Inlägg
9 mars 2006
ok.. fan va najs.. då blir det nog en sådan skylt då:)

991 Inlägg
9 mars 2006
Trådstartare
hur mycket är det som är snyggt och lagligt tror du?
man måste ju ha nån å rejsa me, oavsett om de är potatisgris eller ej wink

9 108 Inlägg
9 mars 2006
Håll er borta från vägarna om ni nu måste ha såna på.. Kan bli ett jääkla liv om man kör runt med fel reg-nr..

Rutinerad medlem
1 938 Inlägg
9 mars 2006
MilleN skrev:
Håll er borta från vägarna om ni nu måste ha såna på.. Kan bli ett jääkla liv om man kör runt med fel reg-nr..

Juuh, de är ju endast till för utställningsbruk smile

146 Inlägg
10 mars 2006
Tyckte de Skyltar som fanns på Funplate var mycket billiga? Och de säger att dom ska vara liknande en vanlig? är de någon som har beställt där eller sett hur de ska se ut?

Superstar
511 Inlägg
10 mars 2006
Dom skyltarna från ser helt okej ut, men e inget man ska åka omkring med på gatan! Det positiva e att man kan ha vilken färg o text som helst.

Annars skaffar man en ÄKTA personlig skylt på vägvärket. Inte så dyrt egentligen!

Där får man ha 7 tecken... se min nedan:

http://album.lunarstorm.se/FullSize/9d4/%7B9D4B44E4-25FC-4FD9-803D-C98BDA7DC64E%7D.jpg

Mvh

Skoda Addict
167 Inlägg
10 mars 2006
Instämmer med föregående talare wink

Personligskylt, var den första "styling" som åkte på våran bil i allafall hehe...

6000:-, och då gäller den i 10år...så slår man ut det är det ju 600:- om året....50:- i månaden
...fast, man betalar ju hela summan på en gång.

Med Vänlig Hälsning

-=[Tobbe]=-
Skoda Fabia V RS 2004 "Ghost Edition"
Motto: "Den Som Har Flest Saker När Han Dör Vinner." ;)

991 Inlägg
10 mars 2006
Trådstartare
Jag skojade, tänker inte köra med skyltarna på men de kan va kull att ha en då å då big_smile

Rutinerad medlem
1 938 Inlägg
10 mars 2006
wallden_66 skrev:
Tyckte de Skyltar som fanns på Funplate var mycket billiga? Och de säger att dom ska vara liknande en vanlig? är de någon som har beställt där eller sett hur de ska se ut?

Dom är billiga och liknar nog precis en vanlig tongue Dock inte en EU-plåt, för den är ca 5-10 cm för lång för att vara det, men den är nog exakt lik en vanlig "gammal" svensk nummerplåt smile

Fisketokig
2 997 Inlägg
10 mars 2006
calibra_nox skrev:
wallden_66 skrev:

Dom är billiga och liknar nog precis en vanlig tongue Dock inte en EU-plåt, för den är ca 5-10 cm för lång för att vara det, men den är nog exakt lik en vanlig "gammal" svensk nummerplåt smile

EU-plåten är väl 7 cm längre än en vanlig.?!

Jag vill ha en personlig skylt. problemet är att jag vet inte vad det ska stå på den big_smile

Saab 9-3 Aero SS --- Honda CBR600RR
Can Am 800XXC Vägreg --- Can Am 450X Vägreg

146 Inlägg
13 mars 2006
Jag tror att 7cm finns mellan 5-10 som calibra_nox skrev.

284 Inlägg
13 mars 2006
den lilla skylten högst upp där på www.dekaltrim.se är den laglig då? får man ha den i trafiken om man har sitt riktiga reg nr? är nämligen sugen på att ha en liten skylt...
Senast redigerat av Stadia (13 mars 2006)

You don't need a reason to help people.

ingen aning
687 Inlägg
13 mars 2006
men e dom på funplate "stämplade" altså mked utåt stående bokstäver??

även zebran har sina fläckar

Skoda Addict
167 Inlägg
13 mars 2006
Endast skyltar som är "utfärdade och producerade" utav VV, får användas i trafik.

Med Vänlig Hälsning

-=[Tobbe]=-
Skoda Fabia V RS 2004 "Ghost Edition"
Motto: "Den Som Har Flest Saker När Han Dör Vinner." ;)

Sök