Åsikt om polisen?

Razer911
20 december 2008 · 20 Inlägg

Tjena, tänkte göra en tråd där vi kan yttra oss lite om vad vi tycker om snuten. Själv blev jag stoppad igår och idag, första stoppet var pga att jag hade lysen nedsläckta och det visste jag inte, så hon ville kolla k-kort och ta ett alkotest, idag blev jag stoppad för att snuten tyckte att jag körde som en biltjuv och låg för nära de i bak sa hon, och då sa jag vafan igen, hon bara vadå igen, ja bara jag blev stoppad av er igår hon bara hur ska jag veta att du blev stoppad. Hennes ordval att säga att jag kör som en biltjuv var inte riktigt det ordet jag skulle säga till någon.

I alla fall, jag undrar om ni någon gång har t.ex. tänkt på att bara ge gärnet och gasa ifrån snuten någon gång eller vad tycker just du om polisen?

Och hur fan klarar sig de där grabbarna i getaway in sthlm.

Mvh/

BMW M3 Turbo "The Blue Deamon" (1996)
RobinBjolin
20 december 2008 · 356 Inlägg

Razer911 skrev:
Tjena, tänkte göra en tråd där vi kan yttra oss lite om vad vi tycker om snuten. Själv blev jag stoppad igår och idag, första stoppet var pga att jag hade lysen nedsläckta och det visste jag inte, så hon ville kolla k-kort och ta ett alkotest, idag blev jag stoppad för att snuten tyckte att jag körde som en biltjuv och låg för nära de i bak sa hon, och då sa jag vafan igen, hon bara vadå igen, ja bara jag blev stoppad av er igår hon bara hur ska jag veta att du blev stoppad. Hennes ordval att säga att jag kör som en biltjuv var inte riktigt det ordet jag skulle säga till någon.

I alla fall, jag undrar om ni någon gång har t.ex. tänkt på att bara ge gärnet och gasa ifrån snuten någon gång eller vad tycker just du om polisen?

Och hur fan klarar sig de där grabbarna i getaway in sthlm.

Mvh/

Dom i Getaway har ju lite värre bilar än en själv, o sen har nog förarna en hel del erfarenhet av Racing/Rally

blacken
20 december 2008 ·

Inte nu igen!!. Låt dom stackarna vara..big_smile

chrizz Administratör
20 december 2008 · 11 783 Inlägg

"Ja ba, hon ba, ja ba, de ba, lixom ba"

Vi vill inte ha nån slags "jag hatar polisen-diskussion" här. Bra att de stoppade dig för att göra sitt jobb. Låser här.

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang