4292
Sök

Jobbigt spolarproblem.

Saabifierad
2 031 Inlägg
23 december 2008
Trådstartare
Har märkt att min bil har ett spolarproblem, den ändrar nämligen spolarnas inställning vid varje spolning så jag undrar om någon vet hur man fixar detta? först när jag spolar kan det gå kanon, sedan nästa spolning då har två strålar riktat sig ner mot torkararmarna sedan tredje gången har en bestämt sig för att spola rakt uppåt, sista spolningen så träffade strålarna endast den vänstra delen av rutan sad

Miljöpartistisk riksdagspolitiker: På vägen hit denna dag såg jag något sorgligt, jag såg en pingvin som bara låg ner vid sidan av cykelvägen, och jag förstod nästan direkt varför: bensinpriset är ju enbart på 14 kronor.......... Skulle det ligga på 50 kronor idag skulle pingvinen vara uppe och göra det pingviner gör..... Tänk på det kära församling....Tänk på det!

Audi A5 quattro driver.
2 203 Inlägg
23 december 2008
Byt munstyckena. kostar inte mycket.

Ratthållare PÅ Elite Nivå
5 650 Inlägg
23 december 2008
låter som de kan va stopp i systemet lr att tex läcker nånstans..

hade en saab som fick askasst tryck "sprayade hela motror rummet" va bara en nippel som va vänd åt fel håll.

skulle ta en nål och peta i hålen sen rikta dom dit jag ville brukar oftast funka
kan även ha frysit om du har får dålig blanding med spolarvätskan
är inge kräm i systemet alls kan pumpen va på sista versen

2 021 Inlägg
23 december 2008
munstyckena verkar vara paj, kanske glappar lite så att säga, byt dom kostar itne mkt.

354 Inlägg
23 december 2008
säger som de andra, byt munstyckena,, så nu e´det konstaterat wink ..

Fire And Silk
2 254 Inlägg
23 december 2008
Om du tänker pilla med en nål, så var försiktig så du inte bryter av den i munstycket, för att det är ett skitgöra att få ut spetsen på nålen igen.

Det viktiga är inte att ha rätt, utan att straffa de som har fel. ''Gustav Svensson''
Somliga kallar det lyx, Mercedes Benz kallar det för standard.

Sök