3821
Sök

Grillemblemen till Volvo

433 Inlägg
10 mars 2006
Trådstartare
#1
Skulle vilja byta från mitt gamla fula grillemblem till det nya Volvomärket (som sitter på t.ex v70, s80 mm) Skaffade ett emblem ifrån en v70 men det var för litet, felade nästan en cm runt om..passar märket ifrån någon annan Volvomodell rätt på eller? Måste man beställa nånstans ifrån?

Kul om nån visste!

Kaffeknarkare.
135 Inlägg
10 mars 2006
#2
Inte en aning hur passformen sitter. Funderar på att beställa ny grill igen så du kan få köpa min x90 grill? smile

Bästa ställningen måste ändå vara bakifrån. Fast spegelvänt.

433 Inlägg
10 mars 2006
Trådstartare
#3
Hehe..näe..blir en massa jobb att bygga om då kan jag tänka mig tongue men tack ändå wink

694 Inlägg
10 mars 2006
#4
Har tittat på detta jag också och finns inga tyvärr som passar:( blir att bygga egen om man vill fixa det!!


433 Inlägg
10 mars 2006
Trådstartare
#5
okkar skrev:
Har tittat på detta jag också och finns inga tyvärr som passar:( blir att bygga egen om man vill fixa det!!

Jobbigt ju tongue men får väl skaffa ett nytt v70 emblem (för det gamla hände en liten olycka med) och sätta i mitten av alltihop och lägga lite svart silikon lr nånting runt..


Sök