24 december 2008
Trådstartare
Tjena jag kanske har lagt denna tråden under fel kategori men men:P Nu är det som så här att jag äger en 205 gti. Bilen är en 88 årsmodell och nu är det som så här. Bilen tickar vid gaspådrag? Den går perffekt när han går på tomgång eller när jag håller jämn gas med foten.Då är han tyst. En polare till mej konstaterade att det var grenrörspackningen mellan avgas o grenrör. Jag meckar mest bmw o har ingen erfarenhet om pegeuot då så ni där ute som kanske råkat ut för samma sak kan kanske hjälpa mej:D Hör ju verkerligen hur bilen läcker när man kör så jag kan ju tänka mej att det e grenrörspackningen men vill bara va säker:P Nästa problem e att bilen tar in fukt. Det är alltså fukt innen i bilen.ett rent helvete när det regnar ute för då får man inte väck imman från rutorna bara hahaha:P Är det bara at slänga in en sån torrboll eller liknande fukt bortagare då eller? Hade vatt schysst med lite tipps:D Jag är ju jätte nöjd med bilen annars skit rolig bil e det ju lite så här små tråkigt nu när man har fått den fräsch med haha:P tack så länge på förhand:D