allmänt om styling till volvo 245

zortep
29 december 2008 · 911 Inlägg

talibangran skrev:
man är fränare i en 245 än i en seat med navkapslar och "viperränder" iaf ..

joo jag håller med, helt och hållet , navkapslar e ett måste till vinterdäcken smile

jag undrar bara varför jag har min 740 som ligger och skräpar här,borde kanske lägga undan dom andra bilarna och köra den sunkiga skiten istället .  faast näääh, jag mår bra av att sparka in hela bilen så den får lite former! för det är vad 740 e just värd

pic up the phone, wazzzaaa
Navkapsel
29 december 2008 · 4 637 Inlägg

dj_dinmamma skrev:

zortep skrev:
hmm, svårt att styla din bil, men jag tror att om du lägger en liten bomb på den så kanske det finns risk för att den blir stylad och mkt snyggare !

Dagis nivå? eller är det lägre?lol

Lägre!

dj_dinmamma
29 december 2008 ·

volvokrille12 skrev:
vita blinkers runt om ner med den duktigt på jorden på med lite toning på rutorna.

Helt rätt.. alla tre saker ska fixas..smile

zortep
29 december 2008 · 911 Inlägg

dj_dinmamma skrev:

volvokrille12 skrev:
vita blinkers runt om ner med den duktigt på jorden på med lite toning på rutorna.

Helt rätt.. alla tre saker ska fixas..smile

Du kanske kan söka på garaget om vad du kan göra elr titta på andra bilar för att få en ide på hur och vad du tkr om,

jag börjar tröttna på alla Dejavuu trådar....

därmed min dagisnivå

/Z

pic up the phone, wazzzaaa
xorox_88 Smack that ass!!
29 december 2008 · 2 953 Inlägg

vita blinkers, en brutal säkning å heltonat duger länge det big_smile sen ett bross paket på de... så har du en fiiin kombi

Zombies, coming soon to a city near you!
www.nesdb.se ditt 8-bit forum på nätet
Volvo Amazon "It came from the swamp" (1965)
Volvo 242 DL "fd LowLife" (1982)
volvokrille12 Blyfot
29 december 2008 · 829 Inlägg

En "classic" lackning kan vara fet. Alltså att man lackar listerna runt lyserna och grill i bilen färg istället för svart som alla andra eller krom som är original

"bara en mor kan älska en sån son"
snapshot
29 december 2008 · 908 Inlägg

zortep skrev:

dj_dinmamma skrev:

volvokrille12 skrev:
vita blinkers runt om ner med den duktigt på jorden på med lite toning på rutorna.

Helt rätt.. alla tre saker ska fixas..smile

Du kanske kan söka på garaget om vad du kan göra elr titta på andra bilar för att få en ide på hur och vad du tkr om,

jag börjar tröttna på alla Dejavuu trådar....

därmed min dagisnivå

/Z

gå å lägg dej istället för att kaxa smile

vullen Mr White
29 december 2008 · 1 072 Inlägg
Chevrolet impala ss cab "no kebab tuning" (1965)
Volvo 945 LTT "Smink by Hällsjö Styling" (1997)
zortep
29 december 2008 · 911 Inlägg

Beckstroem skrev:

zortep skrev:

dj_dinmamma skrev:

Helt rätt.. alla tre saker ska fixas..smile

Du kanske kan söka på garaget om vad du kan göra elr titta på andra bilar för att få en ide på hur och vad du tkr om,

jag börjar tröttna på alla Dejavuu trådar....

därmed min dagisnivå

/Z

gå å lägg dej istället för att kaxa smile

Du måste hamna i bråk väldigt ofta om du verkligen tror att jag så kallar "kaxar"

pic up the phone, wazzzaaa
dj_dinmamma
29 december 2008 ·

talibangran skrev:
man är fränare i en 245 än i en seat med navkapslar och "viperränder" iaf ..

HELT SANT !!!  lollollollollol

volvokrille12 Blyfot
29 december 2008 · 829 Inlägg

kan vi återgå till ämnet?

"bara en mor kan älska en sån son"
dj_dinmamma
29 december 2008 ·

volvokrille12 skrev:
En "classic" lackning kan vara fet. Alltså att man lackar listerna runt lyserna och grill i bilen färg istället för svart som alla andra eller krom som är original

har kromat orginal på nu.. och tycker att krom passar till mörkblått.. eller vad tycker alla andra ? ska jag ha glt/turbo lister(mattsvarta) eller krom eller kanske classic (lackat i bilens färg) ??

Senast redigerat av dj_dinmamma (29 december 2008)

zortep
29 december 2008 · 911 Inlägg

volvokrille12 skrev:
kan vi återgå till ämnet?

joo, jag ska lämna dj_dinmamma  ,  såg nu på hans info att han brukar hänga på Lunarstorm haha, det förklarar saken ,´insåg inte att det var han som var på dagisnivån, 

ska inte störa mera, ska låta lilla barnet få ha roligt nu haha !

pic up the phone, wazzzaaa
no_fake
29 december 2008 · 865 Inlägg

Volvo__Mannen skrev:

zortep skrev:
hmm, svårt att styla din bil, men jag tror att om du lägger en liten bomb på den så kanske det finns risk för att den blir stylad och mkt snyggare !

och meningen med detta inlägg var?

att han e avensjuk för att han bilar inte e lika snygga

dj_dinmamma
29 december 2008 ·

zortep skrev:

volvokrille12 skrev:
kan vi återgå till ämnet?

joo, jag ska lämna dj_dinmamma  ,  såg nu på hans info att han brukar hänga på Lunarstorm haha, det förklarar saken ,´insåg inte att det var han som var på dagisnivån, 

ska inte störa mera, ska låta lilla barnet få ha roligt nu haha !

ja.. jag är inte 08 (inte riktigt 100) och åker ingen sketen seat.. tack.. lämna alla forum i fortsättningen.. du verkar ändå inte vara till någon nytta!

dj_dinmamma
29 december 2008 ·

no_fake skrev:

Volvo__Mannen skrev:

zortep skrev:
hmm, svårt att styla din bil, men jag tror att om du lägger en liten bomb på den så kanske det finns risk för att den blir stylad och mkt snyggare !

och meningen med detta inlägg var?

att han e avensjuk för att han bilar inte e lika snygga

det är nog så..lol

volvokrille12 Blyfot
29 december 2008 · 829 Inlägg

dj_dinmamma skrev:

volvokrille12 skrev:
En "classic" lackning kan vara fet. Alltså att man lackar listerna runt lyserna och grill i bilen färg istället för svart som alla andra eller krom som är original

har kromat orginal på nu.. och tycker att krom passar till mörkblått.. eller vad tycker alla andra ? ska jag ha glt/turbo lister(mattsvarta) eller krom eller kanske classic (lackat i bilens färg) ??

Ja tycker ju personligen att classic lackad är snyggt och de är ganska ovanligt lite unikt iaf här. Dock är ju problemet att få färgen att festa på krom listerna

"bara en mor kan älska en sån son"
dj_dinmamma
29 december 2008 ·

volvokrille12 skrev:

dj_dinmamma skrev:

volvokrille12 skrev:
En "classic" lackning kan vara fet. Alltså att man lackar listerna runt lyserna och grill i bilen färg istället för svart som alla andra eller krom som är original

har kromat orginal på nu.. och tycker att krom passar till mörkblått.. eller vad tycker alla andra ? ska jag ha glt/turbo lister(mattsvarta) eller krom eller kanske classic (lackat i bilens färg) ??

Ja tycker ju personligen att classic lackad är snyggt och de är ganska ovanligt lite unikt iaf här. Dock är ju problemet att få färgen att festa på krom listerna

ja.. det skule ju vara det.. men jag tror att jag behåller kromet.. det ser lite elegantare ut..

Amazon_123GT Driifter;)
29 december 2008 · 1 630 Inlägg

vita blinkers snyggare fälgar o sen sänka.. allt som behövs igentligen.. sen så får man sitta o klura ut lite roliga smådetaljer som gör det där lilla extra som e lite jobbigt o säga vad som e gjort

Trimma för att köra fort? NÄ, Brett;)
Navkapsel
29 december 2008 · 4 637 Inlägg

zortep skrev:

volvokrille12 skrev:
kan vi återgå till ämnet?

joo, jag ska lämna dj_dinmamma  ,  såg nu på hans info att han brukar hänga på Lunarstorm haha, det förklarar saken ,´insåg inte att det var han som var på dagisnivån, 

ska inte störa mera, ska låta lilla barnet få ha roligt nu haha !

Vad är felet att han hänger där? Jag skaffade Lunarstorm för länge sedan och är kvar där för att hålla kontakten med en del och ragga lite.smile Det finns mer brudar där än på datingsidor som dessutom brukar kosta. Nivån på Lunarstorm kan jämföras med Garaget, vissa är helt normala och vissa är idioter.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang