91mm är det, men det spelar egentligen ingen roll iom dem passar rakt av i 740:s fuelrail, så du behöver inte ta med fuelrail från T5:an (som förövrigt inte passar på 740)
Senast redigerat av torpis (29 december 2008)
-=[Performance by Torpis]=- Elbil på riktigt - mina minnesanteckningar
-=Lite roligt att de som absolut inte har tid att pausa för att ladda sin elbil har tid att vara online på Garaget 24/7=-
91mm är det, men det spelar egentligen ingen roll iom dem passar rakt av i 740:s fuelrail, så du behöver inte ta med fuelrail från T5:an (som förövrigt inte passar på 740)
Haha, den var långsökt!
Nja egentligen inte, det är ju faktiskt det han frågar efter... även om du förmodligen har givit honom svaret han söker.
-=Lite roligt att de som absolut inte har tid att pausa för att ladda sin elbil har tid att vara online på Garaget 24/7=-
men okej. så dom passar rakt av men iochmed att det är hög ohmiga så behöver jag nåt slags motstånd för varje spridare eller?
tvärt om, du behöver plocka bort spridarmotstånden som sitter i 740.
men spridarna är MINDRE till flödet än original 740TIC. 310cc är vid 3.8bar bränsletryck, de ger mindre vid 3.0bar som en 740 har.