3265
Sök

nåt bra/roligt projekt som jag kan ha- förslag!?

Thedriftking
29 december 2008
Trådstartare
tja, nu är det å att jag vill ha nått roligt projekt som jag kan hålla på med för jag har inget att göra och jag sitter vid datorn för mkt så har ni några förslag så skriv dom här i tråden tack

tack på förhand
Senast redigerat av Thedriftking (29 december 2008)

There is no replacement for displacement
630 Inlägg
Avstängd
1 714 Inlägg
29 december 2008
tycker du borde färdigställa darten din, men med tanke på ditt användarnamn hoppas jag inte du snor min ide wink

Thedriftking
29 december 2008
Trådstartare
Emilius skrev:
tycker du borde färdigställa darten din, men med tanke på ditt användarnamn hoppas jag inte du snor min ide wink

jo hade en ide om att bygga om den till ne drift bil big_smile den är klar för dubbla turbo tror jag att min pappa sa wink så det blir väll nått sånt skulle jag tro... men om du bygger det med och om jag gör det kan man ju åka samditigt på träffar och visa upp dom/drifta big_smile

2 953 Inlägg
29 december 2008
bygg dig en hundkojja med volvo 5a och bakhjulsdrift eller awd big_smile

Zombies, coming soon to a city near you!
www.nesdb.se ditt 8-bit forum på nätet

Blyfot
829 Inlägg
29 december 2008
köp en 244 75 av mig och bygg i en åtta

"bara en mor kan älska en sån son"

Avstängd
1 714 Inlägg
29 december 2008
Thedriftking skrev:
Emilius skrev:

jo hade en ide om att bygga om den till ne drift bil big_smile den är klar för dubbla turbo tror jag att min pappa sa wink så det blir väll nått sånt skulle jag tro... men om du bygger det med och om jag gör det kan man ju åka samditigt på träffar och visa upp dom/drifta big_smile

vafan tongue ahapp då blir de lowrider av darten då.
nämen jag vet inte de kanske vore kul, jag har planerat driftbil sen impulsköpet för nåt år sen,
nå överladdning kommer det dock inte bli. jag ska ju ha gatbil också.
men manuell låda är jag sugen på till senare, i första hand ska jag testa lite på bana.
ville vara den enda med dart på driftingbanorna i sommar tongue

Thedriftking
30 december 2008
Trådstartare
Emilius skrev:
Thedriftking skrev:
Emilius skrev:

vafan tongue ahapp då blir de lowrider av darten då.
nämen jag vet inte de kanske vore kul, jag har planerat driftbil sen impulsköpet för nåt år sen,
nå överladdning kommer det dock inte bli. jag ska ju ha gatbil också.
men manuell låda är jag sugen på till senare, i första hand ska jag testa lite på bana.
ville vara den enda med dart på driftingbanorna i sommar tongue

jo ensam med en dart blir du nog för jag kommer nog inte bygga om den på ett bra tag wink men sen kommer du få konkurans... kanske!smile men motorn tål "bara" 400hk med dom delarna som är i motorn nu så så mkt hl blir det inte men det får väll duga sålänge...
Senast redigerat av Thedriftking (30 december 2008)

Avstängd
1 714 Inlägg
30 december 2008
jasså, nej jag ska ut och glida och sladda i sommar jag.
men tycker ändå darten är fullgott projektämne tongue

Thedriftking
30 december 2008
Trådstartare
Emilius skrev:

jaha, sladda är kul men det kan ju vara roligt och "drifta på riktigt" t.ex på mantorp m.m smile

www.maniacracing.se
494 Inlägg
30 december 2008
jag tycker att du ska ta o renovera Austin ten till originalskick.. ser ut o vara en Fin bil o fixa till

Garaget.org onTour 2008 [X]
lackerare
www.maniacracing.se

Allmänt envis
12 512 Inlägg
30 december 2008
ToBe skrev:
jag tycker att du ska ta o renovera Austin ten till originalskick.. ser ut o vara en Fin bil o fixa till

Håller med, bra idé. För fin för att stå där och samla damm tongue

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.

Thedriftking
30 december 2008
Trådstartare
ToBe skrev:

vi håller på att fixa lite med den när vi känner för det wink just nu håller vi på med rostlagning m.m

Avstängd
1 714 Inlägg
30 december 2008
Thedriftking skrev:
Emilius skrev:

jaha, sladda är kul men det kan ju vara roligt och "drifta på riktigt" t.ex på mantorp m.m smile

jag ska köra så mkt på bana jag kan men jag orkar inte åka 70 mil för en tävling
så det får bli ett tiotal bantillfällen eller nåt, måste ju övas utöver det också,
asfalt som asfalt wink

Thedriftking
30 december 2008
Trådstartare
Emilius skrev:
Thedriftking skrev:
Emilius skrev:

jag ska köra så mkt på bana jag kan men jag orkar inte åka 70 mil för en tävling
så det får bli ett tiotal bantillfällen eller nåt, måste ju övas utöver det också,
asfalt som asfalt wink

hehe, det är rätt... asfalt som asfalt wink och man orkar ju inte åka så långt bara för en tävling då är det bättre å köra i närheten, och jag har mantorp några minuter ifrån mig (ca 15-20 tror jag det är)

Inga konstigheter
2 064 Inlägg
30 december 2008
Du borde lägga ner all tid på att fixa Austinen till bra skick!

https://www1.garaget.org/archive/81/80186/82462/82462-744378.jpg

Thedriftking
31 december 2008
Trådstartare
FL3JM skrev:

http://www1.garaget.org/archive/81/80186/82462/82462-744378.jpg

jo det är nog en bra ide, men jag håller på att fixa den lite (rost m.m)

www.maniacracing.se
494 Inlägg
31 december 2008
Thedriftking skrev:
FL3JM skrev:

http://www1.garaget.org/archive/81/80186/82462/82462-744378.jpg

jo det är nog en bra ide, men jag håller på att fixa den lite (rost m.m)

bra det.. ÄR en på tok för fin och gammal bil för att bara så och samla dam i ett hörn
kan väl inte finnas allt för många kvar vid "liv"

Garaget.org onTour 2008 [X]
lackerare
www.maniacracing.se

Varningar. 36
1 200 Inlägg
31 december 2008
Bubbla bubbla bubbla bubbla! big_smile

Fjädrar är för fåglar och Roger Pontare.

Sök