wildboy_87_ skrev:
det e klart att man kan jaga tider på strippen med en tung volvo ^^
jag tävlar mest mot mig själv och kollar vad olika setups och bonn trim kan göra

änsålänge har jag kört 14.03 då va det fullt hjulspinn på 1 och 2an med "bara" 240 hk under huven och vinterdäck
så visst kan man jaga tider med en gammel volvo och skitkul e det också !!!!!!!!!!!!
mvh
Sett tider på runt 10 sekunder med 2-900.....likaså med 300

DET var ballt o se höga nior med den 343:an

Audison Audioquest Autoleads E.A.D Focal Nakamichi Odyssey STP