4713
Sök

2:a på besiktning om bakdörr ej går att öppna utifrån?

375 Inlägg
30 december 2008
Trådstartare
Som rubriken säger, blir det 2:a om det inte går att öppna ena bakdörren utifrån? Innifrån fungerar kanon.
Hinner nog inte fixa det innan besiktning men är det 2:a kanske det är värt att boka om.

16 197 Inlägg
30 december 2008
de ska inte va nå som helst problem.. har besiktat fler bilar utan handtag å på dom var man tvungen att öppna bakdörrar innifrån.

"Testar man inte så får man aldrig veta"

375 Inlägg
30 december 2008
Trådstartare
Ja jag var smart att fråga först och sen söka på bilprovningens hemsida big_smile
Där stog iaf
"Måste alla dörrar gå att öppna?
Ja, dörrarna måste man kunna öppna antingen från insidan eller från utsidan."

Så då klarar man ju sig smile

Fattig student
1 282 Inlägg
30 december 2008
Jag har med funderat på det där, med tanke på shaved doors dom går ju inte att öppna utifrån utan fjärr, blir det inte gnäll på det i heller då med tanke på olyckor o dyl??

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=198980 <--- Min projekt tråd
Bara för att jag inte är paranoid längre så betyder inte det att dom inte är ute efter mig.
Ur en lögnares mun kommer inga sanningar..

16 197 Inlägg
30 december 2008
Tiger1978 skrev:
Jag har med funderat på det där, med tanke på shaved doors dom går ju inte att öppna utifrån utan fjärr, blir det inte gnäll på det i heller då med tanke på olyckor o dyl??

inte så svårt att slå in utan å öppna inifrån smile

"Testar man inte så får man aldrig veta"

Fattig student
1 282 Inlägg
30 december 2008
evilaudio skrev:
Tiger1978 skrev:

inte så svårt att slå in utan å öppna inifrån smile

Haha nä det är klart...

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=198980 <--- Min projekt tråd
Bara för att jag inte är paranoid längre så betyder inte det att dom inte är ute efter mig.
Ur en lögnares mun kommer inga sanningar..

Sök