För att vara noga (hade nåt om en släckdiod för att förhindra strömspikar vid avstängning att göra) så ska plus kopplas på 86 och minus/jord på 85. På många relän har det ingen betydelse på "vilket håll" man kopplar Men du kan ju koppla enligt detta så ska det bli rätt:
30: Matning från batteri
85: Jord (i detta fallet till minus på strålkastare)
86: Plus (i detta fallet från plus på strålkastaren)
87: Matning till extraljus
Den som spar han har, fast inte lika roligt...