6866
Sök

GAS METAL12 vs Infinity Reference 1240W ?

191 Inlägg
12 mars 2006
Trådstartare
Är på jakt efter 2 nya basar till glasfiber bygget.
På lokala BRL butiken så hade dom bra pris på dessa 2 basar som nämns i "ämnet" här ovan.
Ska jag skjuta in dom extra slantarna som behövs för att få loss 2st Infinity Reference 1240 istället för GAS Metal12 ?
Då min ekonomi är ganska tunn så har jag inte så mycket val förutom att handla några billigare basar. Självklart så är andra förslag välkomna.
Men då vill jag inte ha någon rekomendation utan någon bakgrund, du ska själv ha hört den basen/basarna och du måste även ha något att jämföra med.

Hewi
571 Inlägg
12 mars 2006
Varför 2st 12"are? Köp hellre 1st av högre kvalitet än 2st sämre! Valet av basar beror ju också på vad du har för slutsteg att driva dom med.

"Sound by Hewi"
Mitt projekt

125 Inlägg
12 mars 2006
vet inte hur gas basarna spelar men en polare hade 2st infinity reference 1024W i sin golf och dom spelade riktigt bra enlit mitt tycke.

If it aint rubbing, it aint dubbing:)

191 Inlägg
12 mars 2006
Trådstartare
pwillhelm: för att baslådan kommer ersätta hela baksätet, och det skulle bli väldigt ensamt med en enda bas där bak...

Mackeman: spelade bra ? det räcker ju tyvärr inte med ett sånt svar wink
Jag har ju ingen aning om vad du tycker är bra eller inte tongue

125 Inlägg
13 mars 2006
Nå ja kan juh inte säjja hur du tycker det låter jag är juh inte du. Men tyckte dom spelade fint i mina öron iaf.

If it aint rubbing, it aint dubbing:)

Sök