Om stegets protectionlampa lyser så brukar det bla kunna bero på någon form av kortslutning ut till högtalarna eller att matningsspänningen till steget är för låg/hög.
Har du mätt spänningen på själva kopplingsplinten där strömkablarna sitter fast?
Om du kopplar ur högtalarkablarna och lågnivåkablarna så att endast strömkablar och remotekabeln är i, lyser protection fortfarande?
Senast redigerat av Drönirettab (3 januari 2009)