Aja då var de dax för en liten uppdate.. dock inte mycke hänt än.. men kommer nog bli en hel del idag
Dörrsidan borta:
Stökigt i bilen? så e de när man har p-platsen som garage just nu
Stökigt 2, Å så ser man fotbelysningen lite
Barnstol? E ju pappa å klart pojken ska åka benz han oxå Han hjälper ju till me bygget (dock åker han oftast svärfars volvo då mercan inte e i traffik ännu)
Garaget Å bild på led ljusen ja har som parkeringsljus
Är detta så kallade ventilerade trummor? till handbromsen?
Aja å så sista bilden för nu, då ja måste gå å hjälpa min son med dörrsidan..
Kommer nog mer i kväll... Om tid inte finnes så kommer de update i morgon måndag efter jobbet..
snygg den blev, hade själv en 280se 116 karossen som jag också total renoverade som såldes samma dag som besiktning. Det var besiktning man som visste om den och köpte den.
varje beröring av bromspedalen är första tecken av rädsla!!!
För BMW entusiaster www.bimmerpower.org
snygg den blev, hade själv en 280se 116 karossen som jag också total renoverade som såldes samma dag som besiktning. Det var besiktning man som visste om den och köpte den.
Jo rätt nöjd me den sen e ju 116 karossen lite smått sälsynta i fint skick snart oxå
Aja då har man iaf fått gjort nå vettigt idag... Eller iaf börjat me de... dock så blev de lite små kallt å mörkt mot slutet så ja kasta in handuken för idag.. aja lite bilder då..
OBS: Dålig kvalite då Mobilen fick agera kamera igen..
På jobbet en dag:
Å ungefär såhär långt komma ja i dagens skruvande.. var så attans kallt... å så har man ju hela helgen på sig
Ventilerade handbromsar?
Och så här får den stå till imorgon...
Hoppas de e lite varmare imorgon på dagen än de var nu på kvällen iaf..
Aja inte egentligen "hänt" nå på bilen idag.. mer än att ja börjat städa ur den.. även slitit ut allt i skuffen.. å lite av allt.. för ska bygga om ljudet ja hade i bilen till nå bättre å snyggare...
Har kommit fram till denna punkt. att de inte är någon ide att uppdatera denna tråd mera.. Då alla inläg e gjorda av mig på sista tiden.. Kommer fortfarande hålla på med bilen å fixa den i de skick som jag har haft planer på.. Men kommer inte upgradera nå fler pics här... för vet ju själv hur den ser ut å kommer att se ut... Så ingen idå att lägga ut här då jag är den enda intresserade Ha en trevlig dag...
Lägg inte ner, det är många som följer men som inte lämna spår efter sig. Jag brukar kika lite på bilen då och då när jag kör förbi för att se om det händer något med den. Den såg så ledsen ut där den stod på pallbockarna