idioter som slår på helljuset innan dom är förbi...

mange_240
6 januari 2009 · 1 562 Inlägg

Niklas1987 skrev:
Lika störande är väl dem som åker upp bakom en med helljus på. Har varit med om det ett par gånger på 35an mellan Åtvi å Linköping, fattar inte folk att man ska slå av helljuset när man ligger bakom en bil? (Dem ligger riktigt nära kan ja tilläga)

Då man tänder backlyset:D

ironhead volvoraggare
6 januari 2009 · 4 776 Inlägg

jag brukar bläda av på min backspegel sen om det är nån som inte kan bläda av slår jag på mina  xtraljus och sen släcker dom allt slår på dimljuset om dom inte fattar ändå när jag passerat dom

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer
liquisole
6 januari 2009 · 1 237 Inlägg

t80196 skrev:

liquisole skrev:
jävla störande faktist, har hänt att man blivit så förbannad att man helt enkelt tagit ut sin hämnd på följande som kommit imot tongue

? Tagit hämnd?

Har du körkort, och om så är fallet, hur fan fick du det, i CornFlakes paketet?

Det verkar ju jävligt moget att ta ut hämnd på nästa bil man möter, jag som ibland bruakr tänka på att det finns ett och annat rattfyllo ute, såna som du måste man tydligen också vara på sin vakt emot!

japp de lönar sig wink akta dig big_smile

Team-Bmw
6 januari 2009 · 86 Inlägg

Det är precis som att folk inte har någon tids uppfattning eller nå, för precis när dom är framför en så slår dom på helljuset!.. jävligt irriterande.

guwib
6 januari 2009 · 624 Inlägg

jävligt skönt med 7x100 watt i nosen på de som inte bländar av i tid..
sen de som sätter på ljusen 1m innan man passerat varandra.., de är ju inget annat än slut i huvudet!

who´s the man?
camaro67 Meister
6 januari 2009 · 6 763 Inlägg

Rushman skrev:

Epitaph skrev:

camaro67 skrev:
De låter som om ni har mött mig big_smile Alltid lika roligt att sitta och slå på de en kort stund innan för man vet hur mycke de sitter och svär i den andra bilen big_smile

Hoppas du kör i diket.

hahaha! Brukar hålla med Camaro67, men i detta fallet hoppas även jag att du kör i diket.
Innan nån annan gör det roll

Haha jag önskar er samma lycka tillbaks lol

Chevrolet Camaro "LS2-T56" (1967)
Nissan 200sx S14a "LS2" (1999)
camaro67 Meister
6 januari 2009 · 6 763 Inlägg

Pellefax skrev:

camaro67 skrev:
De låter som om ni har mött mig big_smile Alltid lika roligt att sitta och slå på de en kort stund innan för man vet hur mycke de sitter och svär i den andra bilen big_smile

Du har inte fått nåt körkort än va..?  Med den inställningen ska du inte ha nåt iallafall..

Joo då sen april någon gång hurså? Livet går ut på att jävlas visste du inte de?

Nissan 200sx S14a "LS2" (1999)
Chevrolet Camaro "LS2-T56" (1967)
MB350se S-klass =)
6 januari 2009 · 295 Inlägg

camaro67 skrev:

Rushman skrev:

Epitaph skrev:

Hoppas du kör i diket.

hahaha! Brukar hålla med Camaro67, men i detta fallet hoppas även jag att du kör i diket.
Innan nån annan gör det roll

Haha jag önskar er samma lycka tillbaks lol

Risken e ju större att dom gör de än du tongue när dom blir bländade av dina helljus tongue

BMW 328IA "beevern" (1997)
camaro67 Meister
6 januari 2009 · 6 763 Inlägg

MB350se skrev:

camaro67 skrev:

Rushman skrev:

hahaha! Brukar hålla med Camaro67, men i detta fallet hoppas även jag att du kör i diket.
Innan nån annan gör det roll

Haha jag önskar er samma lycka tillbaks lol

Risken e ju större att dom gör de än du tongue när dom blir bländade av dina helljus tongue

Aaa de är klart. Sen kan jag väll tillägga att jag inte har de värsta ljuset på bilen men de är ändå roligt big_smile

Chevrolet Camaro "LS2-T56" (1967)
Nissan 200sx S14a "LS2" (1999)
MB350se S-klass =)
6 januari 2009 · 295 Inlägg

camaro67 skrev:

MB350se skrev:

camaro67 skrev:

Haha jag önskar er samma lycka tillbaks lol

Risken e ju större att dom gör de än du tongue när dom blir bländade av dina helljus tongue

Aaa de är klart. Sen kan jag väll tillägga att jag inte har de värsta ljuset på bilen men de är ändå roligt big_smile

Aja vänta bara tills du xenon konveterat dom tongue då jävlar tongue

BMW 328IA "beevern" (1997)
Lincoln Trucker
6 januari 2009 · 234 Inlägg

Farbror blå är väldigt duktiga att blända mig på nätterna har jag märkt mad Så i torsdags till fredag natten så såg jag att det var de så där satt jag i bilen med min gula reflexjacka och långfingret riktat mot dom förbered big_smile och mkt riktigt 5-6m innan slår de på alla lysena och de måste har sett mig :p hoppas de fick en tanke ställre men är mkt skeptisk till det...
Någon annan som har problem med att länsman bländar än på nätterna när man är på väg hem från jobb?

SMART ARAB...läs det baklänges, det ligger något i det
Lehtinen
6 januari 2009 · 184 Inlägg

Men sen finns det även dom som är väldigt sega på att slå av hel-/extralyse när man kommer på en lång raksträcka. dom känner verkligen behovet av att se. ja visst. sen går dom där 500m tills man möter bilen. sen håller man koll i backspegeln och dom åker 500m till innan dom ens slår på hellyset. då kanske det inte är så bråttom å noga med det där lyset än att bara jävlas å ha det på.

MvH: Johan
camaro67 Meister
6 januari 2009 · 6 763 Inlägg

MB350se skrev:

camaro67 skrev:

MB350se skrev:

Risken e ju större att dom gör de än du tongue när dom blir bländade av dina helljus tongue

Aaa de är klart. Sen kan jag väll tillägga att jag inte har de värsta ljuset på bilen men de är ändå roligt big_smile

Aja vänta bara tills du xenon konveterat dom tongue då jävlar tongue

Njaa ska väll inte lägga ner några sånna pengar på den här häcken. Men Camaron så blir de bländning så de står härliga till sen big_smile

Chevrolet Camaro "LS2-T56" (1967)
Nissan 200sx S14a "LS2" (1999)
Frenzy
6 januari 2009 · 121 Inlägg

Hur fan kan man reta sig på det?! Skaffa ett liv!

Non omnia possumus omne
Opelmadness German cars, quality and beyond
6 januari 2009 · 8 197 Inlägg

Lincoln skrev:
Farbror blå är väldigt duktiga att blända mig på nätterna har jag märkt mad Så i torsdags till fredag natten så såg jag att det var de så där satt jag i bilen med min gula reflexjacka och långfingret riktat mot dom förbered big_smile och mkt riktigt 5-6m innan slår de på alla lysena och de måste har sett mig :p hoppas de fick en tanke ställre men är mkt skeptisk till det...
Någon annan som har problem med att länsman bländar än på nätterna när man är på väg hem från jobb?

Poliser är helt usla på att blända av.. Iaf häromkring som jag skrev tidigare. Tydligen där du bor också då.
De om några bode väl för fan veta...

"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart

"Aldrig mer en Volvo!" -Jag.
BMW 528iA "Långmilaren" (1999)
Renault Laguna GrandTour Privilége "Baguettexpressen" (2002)
Frenzy
6 januari 2009 · 121 Inlägg

Släck för böveln ner denna tråd! Barnungar som måste reta sig på något! Använd utrymmet till något roligt med boilar istället!

Non omnia possumus omne
KimVsWorld Mästare
6 januari 2009 · 2 947 Inlägg

Senast redigerat av KimVsWorld(Idag 22:03:00)
Frenzy
6 januari 2009 · 121 Inlägg

Tagit hämnd?

Har du körkort, och om så är fallet, hur fan fick du det, i CornFlakes paketet?

Det verkar ju jävligt moget att ta ut hämnd på nästa bil man möter, jag som ibland bruakr tänka på att det finns ett och annat rattfyllo ute, såna som du måste man tydligen också vara på sin vakt emot.

Riktigt bra sagt!

Non omnia possumus omne
Lincoln Trucker
6 januari 2009 · 234 Inlägg

Ias skrev:
Det är riktigt trist det där MEN de där jävla fittorna som drar på helljuset i nosen på en bara för att man har dimljusena på ska släpas ur bilarna och skjutas på plats.
Självklart kan man ju blinka till med helljuset om man blir bländad av dem men vägarna är fulla av "rättrådiga paragrafkräk" som har som standard att skicka på ljuset så fort de ser ett par dimljus.

Jag personligen har mina dimljusen nerställda i backen så blir de bländade av de så har jag kört över personen i fråga.

Så nu har jag skällt klart( blev nog bländad 5 ggr igår)

Din dumme f*n tror du att två ljuspunkter till inte bländar???
En annan som kör lastbil och sitter en bit upp och möter de här j*vla dimljusförarna det bländar rätt duktigt kan jag tala om för dig. Så då brukar de få en 4st Hella 3000 tillbaka.
(Kan tilllägga att jag brukar Flash till på de så kallade "dimljusförarna" varav en enda har slagit av dimljusen, det senaste halvåret) På dan skiter jag i det, men på natten ska dom fanimej av släckta!

SMART ARAB...läs det baklänges, det ligger något i det
Opelmadness German cars, quality and beyond
6 januari 2009 · 8 197 Inlägg

Epitaph skrev:

camaro67 skrev:
De låter som om ni har mött mig big_smile Alltid lika roligt att sitta och slå på de en kort stund innan för man vet hur mycke de sitter och svär i den andra bilen big_smile

Hoppas du kör i diket.

Vissa ser trafiken som en stor sandlåda asså. Helt sinnessjukt. Jävla prestigenissar och översittare som tror de äger vägarna asså. Alla har inte lika snabb ljusomställning som dig och mig. Alla ser inte lika bra i mörker. NI KAN STÄLLA TILL MED OLYCKOR.

Muppar!

Meh.. Asså... lol

"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart

"Aldrig mer en Volvo!" -Jag.
BMW 528iA "Långmilaren" (1999)
Renault Laguna GrandTour Privilége "Baguettexpressen" (2002)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang