3951
Sök

Provmonterade ena fälgen!

Fotograf @ Team Insane Racing
1 781 Inlägg
13 mars 2006
Trådstartare
#1
Provmonterade en fälgen tidigare idag! tyckte det va så jävla snyggtmen nu längrat man tills våren är här! tänkte sänka bilen 40mm runt om innan fälgarna åker på när jag stod där och kollade på den provmonterade fälgen ville jag inte ta av den tongue va fan nära på att dra fram värmepistolen och smälta bort all jävla snö!tongue men man var ju illa tvungen att montera bort fälgen sad!

ni kan ju lägga några fina komentarer smile
vill gärna veta vad ni tycker?!

http://www.garaget.org/?car=15503&image=156095
Senast redigerat av Malm3n (13 mars 2006)

Team Insane Racing

Administratör
2 997 Inlägg
13 mars 2006
#2
Ser bra ut blir nog riktigt nice när du får ner den på backen men är du säker på att du inte ska ta en 55mm sänkning personligen tror jag inte du blir nöjd med 40mm mvh

En kopp av den svarta såsen...


Sök