Vad tror du/ni finns eller erhålls vid Area 51 ?

Rquired Allmänt envis
10 januari 2009 · 12 512 Inlägg

blacken skrev:
Det var därför som dom åkte till Månen, för att få ost till Area 51..big_smile

Precis som wallence and Gromit big_smile

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.
Liner
11 januari 2009 · 583 Inlägg

glädjedödare nu men saxxat från wikipedia

"Area 51 is a remote tract of land in the southwestern portion of southern Nevada in the western United States. Situated at its center, on the southern shore of Groom Lake, a dry lakebed (salt lake), is a large military airfield, one of the most secretive places in the world. The base's primary purpose is to support development and testing of experimental aircraft and weapons systems."

vet inte om man ska tro på de dock! wink

"-Det är inte lätt när de är svårt!
-Men de är skönt när de går!"
Micksson
11 januari 2009 · 343 Inlägg

En liten bit av uppsala.

M103
11 januari 2009 · 1 570 Inlägg

Jag tror att E.T bor där.

expect1991
11 januari 2009 · 1 814 Inlägg

henrikh skrev:
Jag tror att E.T bor där.

nejnej, han bor ju granne med mig *vinkar*








wink

Svedan CSR
19 oktober 2009 · 167 Inlägg

Antingen så bygger de en helt ny volvo Pv 544, fast med dagens teknologi big_smile
Eller så försöker de komma på vilken dag som är deras Dolmiodag tongue

"skämtsam söndagnattshumor" roll

~ Kör hårt, men lugnt! ~
Volvo V70 T5 "Vintersaga" (2004)
LasseMan underordnad allfixare
19 oktober 2009 · 696 Inlägg

Turbo_Erik skrev:
Kollar man googes satelitbilder så är ju landskapet fullt av konstiga gropar och cirklar smile

Dessa killar undrar nog också vad som gömmer sig där smile
http://www.youtube.com/watch?v=-Zxz54V0 … re=related

skulle vara kul o veta vad gubbarna på kullen säger när dom ser dom.. typ what the f*ck?!

Jag hatar att förlora, det får någon annan hålla på med!
blacken
19 oktober 2009 ·

Jag tror att dom gör ost där, och att dom bygger på världens största skate ramp helt byggd i ost. Men dom har lite problem med hålen i osten, hjulen åker ner i hålen och orsakar tvärstopp varpå man står på huvudet i osten, och fortsätter ner i osten ett par meter.
När dom har löst det problemet så ska dom ha den första integalaktiska skate tävlingen med alla inbjudna aliens. och just därför så håller dom allt hemligt tills den stora dagen. tonguebig_smile

ZonaX Svetsare
19 oktober 2009 · 3 150 Inlägg

Intressant!!



















Senast redigerat av ZonaX (19 oktober 2009)

Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen.
Rushman: "Kör aldrig för fort, kör i den hastighet jag anser lämplig, vad det står på skyltarna skiter jag i."
http://www.youtube.com/ZonephoX
blacken
19 oktober 2009 ·

Miklen skrev:
Om man kan tro vad amerikanerna tycker om bra säkerhet så får du nog ha en jäkligt hållbar bil oxå smile

Inga problem, ta med ett par kustjägarregementen några Fjälljägare och några SSG gubbar. så får jänkarna något annat att tänka på  (typ, hur överleva)  medans du går ner och smakar på den berömda osten som dom lagrar där..cool

Wiechert tysk.
19 oktober 2009 · 592 Inlägg

Äh a51 är ju bara för folk ska tro att dom håller på med något där, så dom kan få leka ifred på nått dolt hemligt ställe dom egentligen har.

Volkswagen Golf "dropfden" (1999)
blacken
19 oktober 2009 ·

Wiechert skrev:
Äh a51 är ju bara för folk ska tro att dom håller på med något där, så dom kan få leka ifred på nått dolt hemligt ställe dom egentligen har.

Är också övertygad om att det är en stor "Maskirovka" helt enkelt..

Iam2fast4U
19 oktober 2009 · 1 534 Inlägg

ufo:t från roswell
nya stridsflygplan som fått tekniken från ufo:t

BMW E34 "538" (1990)
blacken
19 oktober 2009 ·

Iam2fast4U skrev:
ufo:t från roswell
nya stridsflygplan som fått tekniken från ufo:t

Njaaeee, vi bygger oftast bättre och modernare flygplan än vad dom gör. Och vi har inga UFO:s (såtillvida man inte ser till våra politiker, vänster snubbar och trädkramare)  i någon hangar någonstans..

Germax
19 oktober 2009 · 12 086 Inlägg

I Independence Day så ser man ju att de går ner i en källare där alla fräna aliens finns, så det är nog så wink

M103
19 oktober 2009 · 1 570 Inlägg

Skulle man kunna flyga iväg till ett annat solsystem eller tom annan galax i en handvänding, crascha och sen bli kidnappad och inlåst i en källare av ett slags primitivt apfolk utan att ens polare skulle lyfta ett finger och åka och hämta en? Nej.

Varför skulle man dölja någonting som det forskas hejvilt på? Det är osannolikt att det finns något av astronomiskt intresse där.

*spekulerar*

Senast redigerat av henrikh (19 oktober 2009)

blacken
19 oktober 2009 ·

henrikh skrev:
Skulle man kunna flyga iväg till ett annat solsystem eller tom annan galax i en handvänding, crascha och sen bli kidnappad och inlåst i en källare av ett slags primitivt apfolk utan att ens polare skulle lyfta ett finger och åka och hämta en? Nej.

Varför skulle man dölja någonting som det forskas hejvilt på? Det är osannolikt att det finns något av astronomiskt intresse där.

*spekulerar*

Men däremot av gastronomiskt intresse, OST!.. big_smile

M103
19 oktober 2009 · 1 570 Inlägg

Jag tror nån filmbolag är där och spelar in rymdporr. Nästa stora grej kommer vara ET porr, ET goes to Paris, ET´s best gangbangs, ET in the butt osv smile

Rquired Allmänt envis
19 oktober 2009 · 12 512 Inlägg

henrikh skrev:
Jag tror nån filmbolag är där och spelar in rymdporr. Nästa stora grej kommer vara ET porr, ET goes to Paris, ET´s best gangbangs, ET in the butt osv smile

Haha, får man fråga hur fan du kom att tänka på det? lol

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.
M103
19 oktober 2009 · 1 570 Inlägg

Rquired skrev:

henrikh skrev:
Jag tror nån filmbolag är där och spelar in rymdporr. Nästa stora grej kommer vara ET porr, ET goes to Paris, ET´s best gangbangs, ET in the butt osv smile

Haha, får man fråga hur fan du kom att tänka på det? lol

Haha, det skulle vara kul med nåt annorlunda bara smile. Tänk hans röst bara "ET call bitch, ET wants to f-ck!"

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang