Mitt Dls A6 Ultimare bestämde sig att ge upp så blir att ta hem och mäta lite å sen om vi hittar nå annars skickar jag de till Trollhättan lr lämnar till BRL
Skicka det direkt till DLS. Dom brukar vara jäkligt sjysta när deras prylar gått sönder. Läst flera inlägg om folk som skickat in flera år gamla prylar och fått det lagat gratis eller till och med fått nytt på goodwill.
Mitt Dls A6 Ultimare bestämde sig att ge upp så blir att ta hem och mäta lite å sen om vi hittar nå annars skickar jag de till Trollhättan lr lämnar till BRL
Skicka det direkt till DLS. Dom brukar vara jäkligt sjysta när deras prylar gått sönder. Läst flera inlägg om folk som skickat in flera år gamla prylar och fått det lagat gratis eller till och med fått nytt på goodwill.
Mvh Andreas
Tack för tipset Andreas, inte ens tänkt så långt :) Ska ringa dom :)
Felet på min Colt var fördelaren, den är bytt och bilen går kanon :) Även kam remmen är bytt pga att vi inte visste hur länge den andra suttit där. Halv ett igår rullade jag in på besiktningen redo att åka hem å beställa en ny tid. Allt gick bra tills han kom till mina baklysen, han sa att de va lite för dålig reflex. Hann inte byta utan tog med mina andra otonade ifall att. Så spelade lite dum när han sa de va ju film på dom :P HC halten var som alltid riktigt hög, han åkte en vända och tro de eller ej, han fick ner halten till 98 (får va 100). Så nu är de jag som är lycklig ett år till! :) Tankade i bilen 10 liter etanol efter direktiv av farsan och de funka uppenbarligen :)
Mitsubishi Colt GLXi "La Colt II" Good Girl Gone Bad
Lite nya pics.. När de blir att åka hem till Dalarna igen kommer huven på min bytas ut mot den på senaste Colten. Kommer kanske också byta front om nån av dom andra är bättre Annars så ska jag och Mattiaz börja snickra lite i bagaget, vad som sker märks
Mitsubishi Colt GLXi "La Colt II" Good Girl Gone Bad