3456
Sök

Tycker ni jag begär för mkt för min bil?

Snel Hest
75 Inlägg
10 januari 2009
Jag skulle nog sänka lite på priset men det är dessutom lite halv taskig tid på året att kränga en sån typ av bil nu tyvärr.

Fick 80 för min c70 när jag sålde den i höstas, hade väll tur antar jag. Men som sagt slopa bilderna när den har plåtisar på, det var inte så sexy wink annars väldigt fin c70.

RaceGruppen Norrköping
Norrköpings förening för en laglig framtid!

Norrlänning
1 453 Inlägg
11 januari 2009
Inget ont om volvo men just volvobilar har tappat enormt mycket i värde. Du får en V70 runt 05-06 för 100 000 nu. Så ja skulle gett dig max 65...

- Har du champagne?
- Jag har en soda stream och en flaska vitt!

313 Inlägg
11 januari 2009
tror inte ens du kunnat få så mkt för den om den ens varit en t5.tror du skulle kunna få 60k för den....
helt fel tidpunkt på året för att sälja bil....sedan skippa filmen för man ser knappt bilen på filmen....
och ha tålamod så kommer tillslut rätt köpare!
lycka till!

MOR åt gröt,FAR åt helvete!

430 Inlägg
11 januari 2009
ja tyvärr måste jag hålla med de andra här...det är tråkigt men sant man får aldrig ut vad man lägger på en bil!! möjligen på en jänkare men annars är det kört, jag sålde själv min v70 -03a för 60000kr nyss, och v70n är ju mer poppis än c70n...så tyvärr får du nog gå ner en bra bit på priset för att bli av med den, alla tips du får här e ju inte dumma heller...man får ju tänka på vad som lockar folk...stylad/trimmad osv är skällsord idag!! skriv påkostad och fin istället...men lycka till mvh/micke

Mopar or no car!

Sök