4527
Sök

hur ska jag göra men vingen?

608 Inlägg
15 mars 2006
Trådstartare
#1
har skaffat en vinge till min 240 men den e lite för kort så jag måst få den längre (eller bredare va de nu heter)så att har någon någo bra tips om hur jag ska göra så får ni gärna skriva smile någon har väl säkert erfarenhet av de!

old volkswagens never die,they just get lower:D

Peppe Vectra
1 076 Inlägg
15 mars 2006
#2
vad är de för vinge?

VECTRA ENEM Sport
#1 Steve Blyfot

608 Inlägg
15 mars 2006
Trådstartare
#3
zender är märke på den sku ja tro.jag vet inte riktigt vaför material den e tillverkad av

old volkswagens never die,they just get lower:D

"Glidare"
254 Inlägg
15 mars 2006
#4
Såga isär, sätt i några järnstångar och gjut, är ett sett man kan göra det på. Dock kommer inte vingen bli lika stabil som förrut, och om det blir stora påfrestningar på den kan gjutningen paja. Eller så säljer du den och köper en som passar din bil, mkt enklare kan jag säga av egen vana:)


608 Inlägg
15 mars 2006
Trådstartare
#5
mx_3_ skrev:
Såga isär, sätt i några järnstångar och gjut, är ett sett man kan göra det på. Dock kommer inte vingen bli lika stabil som förrut, och om det blir stora påfrestningar på den kan gjutningen paja. Eller så säljer du den och köper en som passar din bil, mkt enklare kan jag säga av egen vana:)

just någo sånt fundera ja lite på  hmm kanske måste jag väl prova på de.har inte råd med nån annan annars hade jag köpt en volvo 850 r-vinge till den.men den här fick jag ganska billigt av en polare!

old volkswagens never die,they just get lower:D


Sök