Tråden om Bilsport Custom motorshow 2009 på ELMIA

coffe.dk Zzzz
23 januari 2009 · 937 Inlägg

NiKeMaN skrev:
Det är SKRÄMMANDE många "skräpbyggen" som är anmälda till Elmia.... Jag tänker inte peka ut någon här i tråden eller utan för denna heller - men många bilar som kan förstöra hela Elmiautställningen.

På Bilsports vanliga "utomhusarrangemang" typ Action Meet, EDPS osv osv där kan ALLA ställa ut sina bilar - för det finns det även utrymme till. Men jag anser att dessa inomhus utställningar så ska bara dom finaste och bästa byggena vara utställda på. Och så tänker säkerligen även Bilsport/Elmia gubbarna som tar ut bilar som blir välkomnade.

Tänk på det alla ni som ska anmäla era "fräna korv-kiosk-bilar"... Om ni gick på Elmia - skulle NI vilja se liknande bilar där? Tappar man inte lite syftet med en sådan mässa då om den är fylld med en massa "316's med M3 paket", eller toyota corollor med biltema kjolpaket? Som sagt - jag pekar INTE UT NÅGON utan tänker mer bara på principen.......

Och nej, "jag är inte bättre själv" och nej jag har inte byggt någon "showstopper" och nej jag tror inte jag är bäst. Men en åsikt har man väl rätt att ha hoppas jag.

Ja tyvärr är det ju alldeles för många som saknar självinsikt sad

Eberlund VW Ägare
23 januari 2009 · 1 011 Inlägg

coffe.dk skrev:
Ja tyvärr är det ju alldeles för många som saknar självinsikt sad

Förhoppningvis blir dessa personer inte antagna.

Henrik Eberlund
peegee Forummoderator
24 januari 2009 · 2 924 Inlägg

Vidare diskussion kan göras i Inför-tråden här
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=118164

Låser.

Mvh Mod

~ Life is short, have FUN! ~
Volkswagen Passat Variant 1.8T "2 owners is enough" (1999)
Audi R/S2 Coupé quattro "vällagrad" (1992)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang