börjar ta sig sa mordbrännarn:D ser grymt bra ut:D köper du tyg någonstans??
tack tyget inskaffat hos motparten till Brl kan man säga bara för det är snyggare kostar 129 kr / meter men har som tur var rätt ok rabatt där fortfarande har hittills inskaffat 23 meter textil ...men nice blir det
Ser riktigt bra ut. Hur klär man en dörrsida/panel på bästa sätt? Vilken tillvägagångssätt? Har planer på att göra det, men kommer bli första gången och jag vill inte att vinylen skall släppa pga. dålig vidhäftning.
Sen andra frågan, var får man tag på lämplig vinyl??
Vinyl å lim (Fastbond 10 om jag inte minns fel ) finns bla på Top n Trim www.topntrim.nu Dom har mängder av olika struktur å färger.
Att klä dörrsidor / paneler är olika beror på hur mycket *böjar,former,kanter,fördjupningar* man har....ju mer *ufo former* ju knepigare helt enket. Handlar om att ha bra underarbete, rätt lim , kvalitets vinyl samt värma å stretcha när man klär in sakerna precis som på bilderna där Evil klär panelen samt lite tålamod
Ser riktigt bra ut. Hur klär man en dörrsida/panel på bästa sätt? Vilken tillvägagångssätt? Har planer på att göra det, men kommer bli första gången och jag vill inte att vinylen skall släppa pga. dålig vidhäftning.
Sen andra frågan, var får man tag på lämplig vinyl??
testa dig fram.. å ja kan nästan lova att du kommer misslyckas första gången, säger inte de för att va "evil" utan för att de e sant.. de krävs en hel del övning innan man kommer på hur å åt vilket håll man kan dra/sträcka vinylen... å vissa saker går inte att klä utan att sy.
tack tyget inskaffat hos motparten till Brl kan man säga bara för det är snyggare kostar 129 kr / meter men har som tur var rätt ok rabatt där fortfarande har hittills inskaffat 23 meter textil ...men nice blir det
Mycket dålig skit Eh.. multi dynamic systems för att vara helt korrekt.
hahaha okej då förstår jag men va fan e de så dåligt egentligen???
Inte läge för en diskussion kring detta i DENNA tråd (dessutom har det varit på tapeten flera gånger). Så om du ursäktar men av respekt för evil o pain så dryftar jag inte mer om detta i deras tråd
Tjena Pain eller evil! Tänkte höra har inte andvänt delningsfilter innan! Ska man koppla slutsteget till dom eller hur gör man=) Bilen kommer bli grym;P