1702
Sök

Evil-Pain Garage (Pain´s garage) BMW -MDS showcar 2012. BILD update 10 Nov s.224

Det är lättare att prata än att få något sagt.
735 Inlägg
2 augusti 2009
Det var kul att se båda era byggen i helgen. Klart imponerande båda två, var och en på sitt sätt.
Skönt att dessutom få se att du är på fötterna igen Matte, även om du såg en "smula" trött ut i fredagsregnet. Se nu bara till att ta hand om kroppen så du inte behöver åka på en repris.
Vi ses där ute framöver!

2 121 Inlägg
2 augusti 2009
PAIN skrev:
Hackev8 skrev:
riktigt snyggt blev de... kommer ni till västerås nästa hälg på lördagen den 8 augusti???

nä tyvärr inte Västerås ...bilen kommer stå på STREET CARS FEST ”DAY & NIGHT” mässan Stockholm lördagen den 8e

oki de var synd men gick de bra i hälgen då??

2 103 Inlägg
2 augusti 2009
Trådstartare
MrH skrev:
Det var kul att se båda era byggen i helgen. Klart imponerande båda två, var och en på sitt sätt.
Skönt att dessutom få se att du är på fötterna igen Matte, även om du såg en "smula" trött ut i fredagsregnet. Se nu bara till att ta hand om kroppen så du inte behöver åka på en repris.
Vi ses där ute framöver!

Desamma mannen va riktigt trevligt å snacka igen...va ju ett tag sedan wink
jo va *lite* trött eter 11 timmar sömn på 3 dygn, för att få klart bilen till mantorp , men den kom dit & rocka det gjorde den tongue
Va skit kul å va ute med bilen igen å bemöa folkets reaktioner...som blev mycket positiva smile

Jorå ska sköta om kroppen det lovar jag...tack för omtanken wink
//Mvh

2 103 Inlägg
2 augusti 2009
Trådstartare
Hackev8 skrev:
PAIN skrev:
Hackev8 skrev:
riktigt snyggt blev de... kommer ni till västerås nästa hälg på lördagen den 8 augusti???

nä tyvärr inte Västerås ...bilen kommer stå på STREET CARS FEST ”DAY & NIGHT” mässan Stockholm lördagen den 8e

va inte med å tävla i utställningen utan va där för att premiär visa bilen med nya ljudet i BRL montern
...å det gick ju bra...rocka på fint...va många smile man såg när volymen drogs upp på stereon tongue

2 103 Inlägg
2 augusti 2009
Trådstartare
men bara för att större delen av ljudbygget är klart betyder inte att denna tråd kommer sluta ....i volvon finns mer jobb som kommer göras med ljus effekter å massa annat hemligt...så fortsätt följa den;)

till vintern kommer även min bil att byta kulör...vad? blir en secret men ska bli nått som sticker ut det kan jag lova tongue

215 Inlägg
2 augusti 2009
vad är det för rör som går igenom hela baslådan?

[- Ultimate -]
55 Inlägg
2 augusti 2009
Punti skrev:

Läs vad som redan är skrivit flera gånger nu av PAIN !!

Helt grymmt bygge alltså , bra jobbat Pain big_smile

Stockholm Streetrace Crew
160 Inlägg
2 augusti 2009
Punti skrev:

De är ett utfyllnads rör för att få ner lådvolymen. Men vem vet vad den kommer att användas till i framtiden. wink

2 103 Inlägg
2 augusti 2009
Trådstartare
Futopia skrev:
Punti skrev:

De är ett utfyllnads rör för att få ner lådvolymen. Men vem vet vad den kommer att användas till i framtiden. wink

precis...många som har dyselexi gällande läsning i tråden tongue
i den stora framtiden kommer röret att bli.....det säger vi inte ännu, men jag vet lol

2 121 Inlägg
2 augusti 2009
PAIN skrev:
Hackev8 skrev:
PAIN skrev:

va inte med å tävla i utställningen utan va där för att premiär visa bilen med nya ljudet i BRL montern
...å det gick ju bra...rocka på fint...va många smile man såg när volymen drogs upp på stereon tongue

men de låter ju bara kul... de är bra att allt funkar för dig som du vill ser fram i mott de du ska göra i vinter på bilen

225 Inlägg
3 augusti 2009
Riktigt ballt att få se båda era byggen live på Mantorp och att få prata lite med er i egen hög person. Riktigt jävla fräscha byggen har ni åstadkommit, alla tummar upp!

Osponsrad
1 631 Inlägg
3 augusti 2009
Har läst hela tråden från början till slut och även följt erat bygge, har dock inte fått det fina tillfället att få provlyssna och se bilen "in action". Men jag tvekar inte på att den rockar röven av de flesta. Grattis till preset oxå. Kommer ni till Tomelilla i år ?  Väl mött i framtiden. Mvh

Roger Rodas 19751031 - 20131130. (Han dog samtidigt som PW)

215 Inlägg
3 augusti 2009
Har inte dyselexi som många andra här på garaget, utan orkade bara inte läsa igenom all denna text! Grymt bygge för övrigt.

685 Inlägg
3 augusti 2009
jag hoppas att ni båda kommer till vallåkra så att man äntligen får kolla in bilarna lite närmare wink

INGET ANNAT!!
1 725 Inlägg
3 augusti 2009
Nej det förstår jag helt klart att du måste ladda och du berättade ju även för mig att komma tillbaka om en halvtimme eller sådär men förvirrad som man är så glömde man ju självklart det.. haha men kommer fler tillfällen och är spänd över hur det kommer se ut på utsidan till nästa år med.. big_smile

52 Inlägg
3 augusti 2009
kommer både volvon och jettan upp till scf day and night ?

2 103 Inlägg
4 augusti 2009
Trådstartare
Jonkenn skrev:
kommer både volvon och jettan upp till scf day and night ?

min volvo kommer dit iallafall ..vet inte ännu hur det blir med Evils bil men hoppas han kan smile

2 103 Inlägg
4 augusti 2009
Trådstartare
imorgon eftermiddag tisdag ska jag till garaget, då kommer en journalist från tidningen Bil & verkstad www.biloverkstad.se samt en fotograf ut för att göra ett repotage om min bil samt garaget.....ska bli sköj smile
Tidningen ges ut 8 ggr/år i 16.400 exemplar per utgåva.
Senast redigerat av PAIN (4 augusti 2009)

Stockholm Streetrace Crew
160 Inlägg
4 augusti 2009
PAIN skrev:
imorgon eftermiddag tisdag ska jag till garaget, då kommer en journalist från tidningen Bil & verkstad www.biloverkstad.se samt en fotograf ut för att göra ett repotage om min bil samt garaget.....ska bli sköj smile

Då får du se till att städa i garaget innan. wink

2 103 Inlägg
4 augusti 2009
Trådstartare
Futopia skrev:
PAIN skrev:

Då får du se till att städa i garaget innan. wink

hur menar du nu  lol

Sök