3602
Sök

Evil-Pain Garage (Pain´s garage) BMW -MDS showcar 2012. BILD update 10 Nov s.224

16 197 Inlägg
13 december 2009
ironhead skrev:
evilaudio skrev:
ironhead skrev:
slipa slipa och åter slipa men du får nog ta ett tag till me ettans sandpapper evil

äh så jobbigt e de inte å slipa.. de mesta slipar man ju me maskin.. big_smile

ska köpa mig en slipmaskin jag med och då av kvalitémärke.........är det bara pain och jag som tycker volvo är bra

alla mina tryckluftsmaskiner kommer från biltema å funkar hur bra som helst smile

va ja tycker om volvo vet du nog redan.

"Testar man inte så får man aldrig veta"

volvoraggare
4 776 Inlägg
13 december 2009
evilaudio skrev:
ironhead skrev:
evilaudio skrev:
äh så jobbigt e de inte å slipa.. de mesta slipar man ju me maskin.. big_smile

ska köpa mig en slipmaskin jag med och då av kvalitémärke.........är det bara pain och jag som tycker volvo är bra

alla mina tryckluftsmaskiner kommer från biltema å funkar hur bra som helst smile

hehe jo jag vet  vad   du tycker om volvo hehe man ser hornen och svansen i dina ögon när nån nämner ordet......köp inget av märket best tools det är skräp har knäckt 6 hylsnyckelsatser av det märket
Senast redigerat av ironhead (13 december 2009)

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer

16 197 Inlägg
13 december 2009
ironhead skrev:
evilaudio skrev:
ironhead skrev:

hehe jo jag vet  vad   du tycker om volvo hehe man ser hornen och svansen i dina ögon när nån nämner ordet......köp inget av märket best tools det är skräp har knäckt 6 hylsnyckelsatser av det märket

köper även mina vanliga meckvertyg på biltema.. har inte haft nåt som helst problem me dom.

744 Inlägg
13 december 2009
ser ut att kunna bli bra de där  evil ..

www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=114490
Jag stödjer LOADED BMW i satsningen på 24h på Nordschleife. Gör det du med, och sätt DITT namn på Loaded här!
http://volvocustomclub.forum24.se/volvocustomclub.html

16 197 Inlägg
13 december 2009
Heavymetalvan skrev:
ser ut att kunna bli bra de där  evil ..

tackar.  jo de ska nog duga som demo/bruksbil när den e klar big_smile

1 997 Inlägg
13 december 2009
Har en fundering kring dörrsidorna.. smile

Kapade du ut hål som var lika stora som bafflarna, sen limmade/plastade du dit dom?
Ser ut som det, men man vet aldrig, du kanske har några andra hemligheter? hehe. smile

16 197 Inlägg
13 december 2009
Galad8 skrev:

Kapade du ut hål som var lika stora som bafflarna, sen limmade/plastade du dit dom?
Ser ut som det, men man vet aldrig, du kanske har några andra hemligheter? hehe. smile

stämmer.. kapade efter ringarnas yttermått sen limma ja dit dom me smältlim.. å efter de spackla ja alla "former" ja vill ha runt dom å efter de plasta ja insidan av dörrsidan.

1 997 Inlägg
13 december 2009
evilaudio skrev:
Galad8 skrev:

stämmer.. kapade efter ringarnas yttermått sen limma ja dit dom me smältlim.. å efter de spackla ja alla "former" ja vill ha runt dom å efter de plasta ja insidan av dörrsidan.

Okej, tack för snabbt svar!
Tänkte modda in 6.5" i dörrsidorna fram på passaten, så då blir det nog att göra nåt liknande.
Vet inte om man märker så stor skillnad om man plastar insidan, men stumt ska de vara.

Du får gärna lägga upp fler bilder på den biten, så jag ser hur du går tillväga om du vill. smile

16 197 Inlägg
13 december 2009
Galad8 skrev:
evilaudio skrev:
Galad8 skrev:

Okej, tack för snabbt svar!
Tänkte modda in 6.5" i dörrsidorna fram på passaten, så då blir det nog att göra nåt liknande.
Vet inte om man märker så stor skillnad om man plastar insidan, men stumt ska de vara.

Du får gärna lägga upp fler bilder på den biten, så jag ser hur du går tillväga om du vill. smile

jo man märker skillnad om man plastar insidan... sen tror ja inte att baffelt sitterfast me bara smältlim å lite spackel.

Twins Bil & Plåt
2 577 Inlägg
13 december 2009

asså örjan, varför får du saker och ting att se så himla lättgjort ut, med dessa bilder behöver du ju knappt göra en beskrivning!!!, du kna inte fatta så myckat jag har lärt dej ifrån dina knep o trix!!!, snart är det min tur att använda mej utav dina ideer smile, ditt jobb ser väldigt bra ut, gött att du gillar jettor så mycket, dem blir rikitgt fina faktiskt, vad ska man mer säga, good luck och forsätt med det brutalt grymma jobbet  big_smile !!!!!!!1

10 Inlägg
14 december 2009
ser kalas bra ut:)   bara en liten fråga till dig örjan, hur gjorde du avjutningen på skuffluckan? vad hade du först för att det inte ska fastna i plåten?

Twins Bil & Plåt
2 577 Inlägg
14 december 2009
andreaz_740 skrev:
ser kalas bra ut:)   bara en liten fråga till dig örjan, hur gjorde du avjutningen på skuffluckan? vad hade du först för att det inte ska fastna i plåten?

aluminiumfolie eller aluminiumtejp fukar bra för mig, hmm annars är det bra med släppmedel fast det får man slipa bort sen

volvoraggare
4 776 Inlägg
14 december 2009
kommer bli redigt fint detta när det är klart  nu får pain slänga upp bilder tycker jag

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer

2 103 Inlägg
14 december 2009
Trådstartare
ironhead skrev:
kommer bli redigt fint detta när det är klart  nu får pain slänga upp bilder tycker jag

tonguetonguetonguetonguetongue dröjer ett tag

16 197 Inlägg
14 december 2009
andreaz_740 skrev:

alla plåtskarvar i skuffluckan tejpa ja me silvertejp sen kör ja släppmedel på hela ytan big_smile

16 197 Inlägg
14 december 2009
TwinsBilOchPlat skrev:

asså örjan, varför får du saker och ting att se så himla lättgjort ut, med dessa bilder behöver du ju knappt göra en beskrivning!!!, du kna inte fatta så myckat jag har lärt dej ifrån dina knep o trix!!!, snart är det min tur att använda mej utav dina ideer smile, ditt jobb ser väldigt bra ut, gött att du gillar jettor så mycket, dem blir rikitgt fina faktiskt, vad ska man mer säga, good luck och forsätt med det brutalt grymma jobbet  big_smile !!!!!!!1

men plasta e inte så svårt som många har fått för sig, saken e ju den att folk plastar på så galet vis så att dom fårå såååååå sjukt mycke slipjobb.

stRaend
14 december 2009
ser ju grymt ut, och oerhört lätt tongue men en fundering, vad är det som ska in i bagageluckan? basar ser det ut som men vilken storlek isåfall? smile

16 197 Inlägg
14 december 2009
stRaend skrev:
ser ju grymt ut, och oerhört lätt tongue men en fundering, vad är det som ska in i bagageluckan? basar ser det ut som men vilken storlek isåfall? smile

va som ska in i skuffen får bli hemligt ett tag till.. wink 

men de e lätt big_smile  tog typ 2 kvällar efter jobbet att gjuta den delen.. 4-5 timmar.

333 Inlägg
14 december 2009
fyyy fan:D skuffen blir ju grymmmm:D

16 197 Inlägg
14 december 2009
Blondie1 skrev:
fyyy fan:D skuffen blir ju grymmmm:D

tackar,  jo de kommer nog bli bra när de e klart smile

Sök