3141
Sök

Vart fixa gul strålkastarfilm i Stockholm?

3 650 Inlägg
18 januari 2009
Trådstartare
#1
Är ute efter en gul film som man har i strålkasteren..Vill lämna in glasen nånstans i Stockholm lr hämta filmen i stockholm. Dvs vill inte skeppa hem från LaminX eller liknande företag från utlandet.

Så om nån vet nåt företag lr ställe som fixar/har filmen så vore det grymt

Min tanke är att solfilmsmontörer borde ha nåt liknande? Eller glasmästaren kanske?
Senast redigerat av Kesler (18 januari 2009)


1 217 Inlägg
18 januari 2009
#2
Varför skaffar du inte gula lampor istället?


3 650 Inlägg
18 januari 2009
Trådstartare
#3
Jag vill ha gult även när bilen är avstängd
Senast redigerat av Kesler (18 januari 2009)


674 Inlägg
18 januari 2009
#4
www.byrstatech.se kan fixa sånt men de håller ju till i kumla/hallsberg

Sponsorer: Custom & Paint, DLS, Ljudfabriken, Eklunds Bilvård, Bildelsnetto, LPT Reklam, Hallsberg gummiverkstad & Byrstatech.

3 650 Inlägg
18 januari 2009
Trådstartare
#5
Okej, men då borde det väl finnas nån solfilmsfirma i stockholm som sysslar med det också.. Någon somvet vad prislappen ligger på för 2st ca 18x15 glas?


3 650 Inlägg
18 januari 2009
Trådstartare
#6
97000 medlemmar, nån borde väl veta, finns ju många här på garaget som själva har det


3 650 Inlägg
18 januari 2009
Trådstartare
#7
heh Man kan verkligen inte få svar på seriösa frågor..tråkigt..


Körv
3 535 Inlägg
18 januari 2009
#8

Truckdriving Man

16 197 Inlägg
18 januari 2009
#9
kolla me firmor så håller på me bildekor.!!!!!!

"Testar man inte så får man aldrig veta"

-sommar ska de va....
4 545 Inlägg
18 januari 2009
#10
Kesler skrev:
Är ute efter en gul film som man har i strålkasteren..Vill lämna in glasen nånstans i Stockholm lr hämta filmen i stockholm. Dvs vill inte skeppa hem från LaminX eller liknande företag från utlandet.

Så om nån vet nåt företag lr ställe som fixar/har filmen så vore det grymt

Min tanke är att solfilmsmontörer borde ha nåt liknande? Eller glasmästaren kanske?

Annars var det inga problem med LaminX , det gick som en dans... (alltså att ta hem det själv)
Kolla 328an i vårt garage på dimljusen sitter det gul film

Tack till alla som följer och tittar i våra projekttrådar .

3 650 Inlägg
18 januari 2009
Trådstartare
#11
evilaudio skrev:
kolla me firmor så håller på me bildekor.!!!!!!

Okej, ska kolla runt lite !!!!!!!!


3 650 Inlägg
18 januari 2009
Trådstartare
#12
eastmotorsport skrev:
Kesler skrev:
Är ute efter en gul film som man har i strålkasteren..Vill lämna in glasen nånstans i Stockholm lr hämta filmen i stockholm. Dvs vill inte skeppa hem från LaminX eller liknande företag från utlandet.

Så om nån vet nåt företag lr ställe som fixar/har filmen så vore det grymt

Min tanke är att solfilmsmontörer borde ha nåt liknande? Eller glasmästaren kanske?

Annars var det inga problem med LaminX , det gick som en dans... (alltså att ta hem det själv)
Kolla 328an i vårt garage på dimljusen sitter det gul film

Okej vad fick ni betala inkl frakt? hur lång leverans tid?


-sommar ska de va....
4 545 Inlägg
18 januari 2009
#13
Kesler skrev:
eastmotorsport skrev:
Kesler skrev:
Är ute efter en gul film som man har i strålkasteren..Vill lämna in glasen nånstans i Stockholm lr hämta filmen i stockholm. Dvs vill inte skeppa hem från LaminX eller liknande företag från utlandet.

Så om nån vet nåt företag lr ställe som fixar/har filmen så vore det grymt

Min tanke är att solfilmsmontörer borde ha nåt liknande? Eller glasmästaren kanske?

Annars var det inga problem med LaminX , det gick som en dans... (alltså att ta hem det själv)
Kolla 328an i vårt garage på dimljusen sitter det gul film

Okej vad fick ni betala inkl frakt? hur lång leverans tid?

Priset var beroende på storlek men det syntes då man beställde vad det kostade , blev några 100-lappar om jag inte minns fel. Absolut inte dyrt  iaf.

Tack till alla som följer och tittar i våra projekttrådar .

3 650 Inlägg
19 januari 2009
Trådstartare
#14
eastmotorsport skrev:
Kesler skrev:
eastmotorsport skrev:

Annars var det inga problem med LaminX , det gick som en dans... (alltså att ta hem det själv)
Kolla 328an i vårt garage på dimljusen sitter det gul film

Okej vad fick ni betala inkl frakt? hur lång leverans tid?

Priset var beroende på storlek men det syntes då man beställde vad det kostade , blev några 100-lappar om jag inte minns fel. Absolut inte dyrt  iaf.

Okej, har vart inne på deras sida förut, men hittade fan ingenting. Sen så pallar jag inte vänta å krångla med betalning, utan vill betala på plats å få med mig grejerna hem smile Men ska kika igen å kolla va jag hittar..

Fler tips?


Företagare & YouTuber
1 940 Inlägg
19 januari 2009
#15
Kesler skrev:
97000 medlemmar, nån borde väl veta, finns ju många här på garaget som själva har det

Älskar hur vissa tror att hela Sverige bor i sthlm... den verkliga siffran du söker är inte ens en TIONDEL av 97000, snarare 8000 medlemmar är från sthlm.

Stylingwebben.se | LED lampor
Länk till min YouTube kanal: DesireToInspire

3 650 Inlägg
19 januari 2009
Trådstartare
#16
Sherlia skrev:
Kesler skrev:
97000 medlemmar, nån borde väl veta, finns ju många här på garaget som själva har det

Älskar hur vissa tror att hela Sverige bor i sthlm... den verkliga siffran du söker är inte ens en TIONDEL av 97000, snarare 8000 medlemmar är från sthlm.

0kej åttatusen då..nöjd nu?

Älskar folk som dig som hänger på ett bilforum men inte kan svara på seriösa frågor gällande bilar..men kackasnacka trådar fylls sida för sida smile
Senast redigerat av Kesler (19 januari 2009)


1 562 Inlägg
19 januari 2009
#17
närmaste glasmästare

3 650 Inlägg
19 januari 2009
Trådstartare
#18
mange_240 skrev:
närmaste glasmästare

okej..egenligen borde det funka med vanlig fasadfilm..ska dra iväg i helgen å kolla


Trätekniker
387 Inlägg
19 januari 2009
#19
Har du tänkt att lägga en transparant-gul film på lytorna och dimljusen? Det har jag oxå tänkt att göra ska ringa en reklamfirma imorgon och fråga om man kan köpa nått ark eller hur det nu är kanske på rulle....

Hör av dig om du hittar nån i sverige på nätet som säljer.

Blivande expert på Focus!
Kan jag inte, lär jag mig!
-------------------------------------------------------------
Han som drack sprit i smyg ville bli hemlighetsfull.......

282 Inlägg
19 januari 2009
#20
Jag hade prao på ett ställe där dom ljussätter scener och shower med strålkastare.. Han hade en hel låda med "toningsfilmer" av alla jäkla färger.. Har du någon sån firma där du bor så kan du åka dit och fråga om du får köpa en bit.



Sök