3142
Sök

Vart fixa gul strålkastarfilm i Stockholm?

3 650 Inlägg
19 januari 2009
Trådstartare
oleg skrev:
Har du tänkt att lägga en transparant-gul film på lytorna och dimljusen? Det har jag oxå tänkt att göra ska ringa en reklamfirma imorgon och fråga om man kan köpa nått ark eller hur det nu är kanske på rulle....

Hör av dig om du hittar nån i sverige på nätet som säljer.

aa precis. tänkte dra runt å kolla lite företag i helgen..Säger till om jag hittar nåt

Hobby sabotör
178 Inlägg
19 januari 2009
bombare skrev:
Jag hade prao på ett ställe där dom ljussätter scener och shower med strålkastare.. Han hade en hel låda med "toningsfilmer" av alla jäkla färger.. Har du någon sån firma där du bor så kan du åka dit och fråga om du får köpa en bit.

Dom kallas för filter/ljusfilter och är i 99,9% av fallen inte självhäftande, som toningsfilm är... Kan vara bra att veta. wink

"Påbörja inget du kan avsluta"

16 197 Inlägg
19 januari 2009
Fatstuff skrev:
bombare skrev:
Jag hade prao på ett ställe där dom ljussätter scener och shower med strålkastare.. Han hade en hel låda med "toningsfilmer" av alla jäkla färger.. Har du någon sån firma där du bor så kan du åka dit och fråga om du får köpa en bit.

Dom kallas för filter/ljusfilter och är i 99,9% av fallen inte självhäftande, som toningsfilm är... Kan vara bra att veta. wink

de finns transparant dekorfilm för bilar..  har själv "monterat" svart sån film på flera bilar så... finns i massa olika färger.

"Testar man inte så får man aldrig veta"

Hobby sabotör
178 Inlägg
20 januari 2009
evilaudio skrev:
Fatstuff skrev:
bombare skrev:

de finns transparant dekorfilm för bilar..  har själv "monterat" svart sån film på flera bilar så... finns i massa olika färger.

Förmodligen inte samma sak vi tänker på, ljusfilter är skapligt tjocka och gjorda för att klara av värmen från en 1000w halogenlampa på några cm avstånd i timtal.
Men har sett sån film du menar.

"Påbörja inget du kan avsluta"

Trätekniker
387 Inlägg
24 februari 2009
Någon som vet en sida där jag kan beställa gul strålkastar-film/skydd till min ford?

Gärna länk!

Blivande expert på Focus!
Kan jag inte, lär jag mig!
-------------------------------------------------------------
Han som drack sprit i smyg ville bli hemlighetsfull.......

74 Inlägg
24 februari 2009
Snacka med epic110 här på garaget tror han bor i sthml och kan ha lite roliga filmer att sälja

1337
1 343 Inlägg
25 februari 2009
www.sgs.se
där är företag som kan hjälpa till!

I'm not a fighter, I'm a lover!

-sommar ska de va....
4 545 Inlägg
26 februari 2009
Har handlat två gånger härifrån utan problem
http://www.lamin-x.com/

Tack till alla som följer och tittar i våra projekttrådar .

561 Inlägg
26 februari 2009
Tänk på att om det är en välvd yta så måste ni ha film som går att krympa, annars blir det goa bubblor.

Sök