Kommer de inte att se/bli lite märkligt med sätena om du har så stora dörrar? Annars får du ju flytta bak allt.. stolar, ratt, pedaler, växelspak o handbroms..
Kommer de inte att se/bli lite märkligt med sätena om du har så stora dörrar? Annars får du ju flytta bak allt.. stolar, ratt, pedaler, växelspak o handbroms..
har inte tänkt så mkt på de men visst bhar det slagit mig men efftersom att de bara blir 2 stolar å sen bur tror jag inte de kommer se så konstigt ut iaf
liten uppdate igen flyttade andra b-stolpen idag och svetsade igen "tom rummet" vid b-stolpen där gång järnen till bakdörren satt.. men glömde ju tyvärr kameran idag men vart några kort med mobilen som får duga så länge iaf
komentera mkt nu...
typ så kommer de att se ut har bara hängt på dörren så man ser hur det blir och så att stolpen vart bra och den sitter perfekt ingen som har 2st framdörrar ligger dom vill bli av med?? ^^
inpassnig lr va kallas de ska bara in till noll 5 plåt och hämta ut bockade plåtar så jag kan bygga en rutram till bakrutorna sen oxå för övrigt så är nog fan den sidan snärt klar...
nästan klart.. lite svetsjobb återstår men de går ju fort
tänkte mer på vad som gäller för att bygga om? jag brukar ju köpa en bil som ska bes i mellan sep-dec besa den å bygga om den som jag vill ha den å så går den hela sommer efter utan problem så slipper man regga å skit men om man blir stannad med en 2dr 740 så börjar ju polisen undra
tänkte mer på vad som gäller för att bygga om? jag brukar ju köpa en bil som ska bes i mellan sep-dec besa den å bygga om den som jag vill ha den å så går den hela sommer efter utan problem så slipper man regga å skit men om man blir stannad med en 2dr 740 så börjar ju polisen undra
haha ja men själva reggningen ska nog gå bra tror ja den ska ju in igen första februari å framåt men hoppas på att få den färdig innan sommaren så man får den reggad å klar innan vallåkra
haha ja men själva reggningen ska nog gå bra tror ja den ska ju in igen första februari å framåt men hoppas på att få den färdig innan sommaren så man får den reggad å klar innan vallåkra
Det står att du ska i med 5a, bur och du har byggt om den till 2 dörrars. En regbes på SBP är bara att glömma...
SFRO är det isof... och det kostar ju en slant + att man måste bygga om framvagn och bakaxel för att få den till amatörbyggt fordon
Det finns ju en anledning till att många rejält ombyggda bilar inte är besiktigade..
Det står att du ska i med 5a, bur och du har byggt om den till 2 dörrars. En regbes på SBP är bara att glömma...
SFRO är det isof... och det kostar ju en slant + att man måste bygga om framvagn och bakaxel för att få den till amatörbyggt fordon
Det finns ju en anledning till att många rejält ombyggda bilar inte är besiktigade..
har redan tänkt på de där.. gör inte all bes på än gång.. till en början blir de ft´n från min 940 när jag reggar den som ombyggt fordon den till nästa år får motorn ta plats.. lättare att regga en bil med utbytt motor när det står ombyggt fordon i papprena men ska inte du regga din lr?